ВІДБУЛОСЯ СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ УЛАШАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
У ході підготовки до чергового засідання 19 сесії VII скликання Улашанівської сільської ради сьогодні відбулося спільне засідання постійних комісій з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту, з питань освіти, культури, медицини та соціального захисту під головуванням Олега Коробчука. Участь у її проведенні взяли члени постійної комісії, сільський голова Микола Гизимчук, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (гуманітарна сфера) Дмитро Бойчак, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олексій Лавренчук та керуючий справами виконавчого комітету сільської ради Оксана Олінійчук.
Усього на порядок денний засідання постійної комісії було висунуто 8 питань, які були детально розглянуті членами комісії.
На початку засідання присутні заслухали інформацію начальника фінансового відділу Валентини Кухарчук про встановлення податків і зборів на 2021 рік та про внесення змін до сільського бюджету на 2020 рік із врахуванням додаткових надходжень та витрат.
Далі секретар Улашанівської сільської ради Лариса Мазур у своєму виступі надала детальну інформацію щодо виконання плану роботи Улашанівської сільської ради та її виконавчого комітету за 2019 рік, відповідно до пункту 7 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування».
У свою чергу, начальник КУ «Славутська міська рятувально-водолазна служба» Славутської міської ради Хмельницької області Віталій Гулеватий коротко проаналізував виконання Програми ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, пов’язаних з нещасними випадками з людьми на воді.
Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олексій Лавренчук прозвітував про виконання Програми запобігання та зменшення впливу надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в Улашанівській сільській раді на 2019-2022 роки за минулий 2019 рік.
Про затвердження структури виконавчих органів, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів в новій редакції інформацію членам постійної комісії довела керуючий справами Оксана Олінійчук.
Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Дмитро Бойчак до розгляду членів постійної комісії запропонував вкрай важливе питання щодо зміни типу, найменування, реорганізацію закладів освіти та затвердження їх статутів і положень відповідно до пункту 30 частини 1 статті 26, статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 104-107 Цивільного кодексу України «Про освіту», «Про повну та загальну середню освіту» «Про дошкільну освіту». Зокрема, мова йшла про те, щоб реорганізувати Іванівський навчально-виховний комплекс «Дошкільний начальний заклад-школа І-ІІ ступенів» імені Героя Радянського Союзу А.З.Одухи та Жуківську гімназію у Іванівську та Жуківську філії шляхом приєднання до Улашанівського ліцею імені В. Марковського. Така реорганізація обумовлена викликами часу, наявністю некомплектних класів та прагненням надання рівного доступу до освіти усіх мешканців Улашанівської ОТГ.
Засідання супроводжувалося активним обговоренням питань порядку денного. По завершенню комісії всі проєкти рішень було погоджено та рекомендовано до розгляду на черговій сесії Улашанівської сільської ради, яке відбудеться 1 липня.