A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Улашанівська громада
Хмельницька область, Шепетівський район

ПЛАН ЗАХОДІВ щодо розвитку системи надання адміністративних послуг Улашанівської територіальної громади

                                                                                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення двадцять першої сесії 

Улашанівської сільської ради

(VII скликання)

28.08.2020 № 4-21/2020

 

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

щодо розвитку системи надання адміністративних послуг

Улашанівської об’єднаної територіальної громади

 

№ з/п

Найменування заходу

Термін виконання

Відповідальний за виконання

Примітка

1

Прийняти рішення місцевої ради про створення Центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП), визначивши  організаційно-правовий статус ЦНАП як постійно діючого робочого органу

серпень 2020 року

Начальник реєстраційного відділу виконавчого комітету  (далі – начальник РВ)

Для приведення у відповідність із запланованою функціональною моделлю ЦНАП

2

Розробити та затвердити Положення про ЦНАП як постійно діючий робочий орган та Положення про  відділ з надання адміністративних та реєстраційних послуг

серпень-вересень 2020 року

начальник РВ

Для приведення у відповідність із запланованою функціональною моделлю ЦНАП

3

Внести зміни до структури та штатного розпису сільської ради та її виконавчих органів:

- перейменувати реєстраційний відділ на відділ з надання адміністративних та реєстраційних послуг;

-  перерозподілити з наявних штатну чисельність працівників відділу.

Квітень-травень 2021 року

Керуючий справами виконавчого комітету, начальник ВНАРП

Передбачити посади «адміністратор»

4

Розробити та затвердити посадові інструкції для працівників ВНАРП, зокрема  забезпечити безперервність виконання функцій/повноважень, у тому числі з надання адміністративних послуг за тимчасової відсутності основного працівника (взаємозамінність)

Квітень-травень

2021 року

начальник  ВНАРП

 

5

Визначити та затвердити розпорядчим документом посадовий склад ЦНАП як робочого органу

червень

2021 року

Заступник сільського голови згідно з розподілом обовязків, керуючий справами виконавчого комітету, начальник ВНАРП

Включно із структурними підрозділами / посадовими особами сільської ради – надавачами послуг та представниками суб’єктів надання адміністративних послуг

6

Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг

липень 2021 року

Начальник ВНАРП

З дотриманням процедури, передбаченої законодавством при прийнятті регуляторних актів

7

Затвердити Графік роботи ЦНАП окремим нормативним актом

липень-    серпень

2021 року

Начальник ВНАРП

Врахувати вимоги Закону України "Про адміністративні послуги"

8

Укладення узгоджених рішень з суб’єктами надання адміністративних послуг щодо інтеграції послуг у ЦНАП (КП «Славутське бюро технічної інвентаризації», Славутський відділ обслуговування громадян   Головного управління ПФУ у Хмельницькій області, Управління  соціального захисту населення Славутської РДА, Славутським районним сектором ДМС, міськрайонне управління у Славутському районі і м.Нетішин ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області, тощо)

   серпень

2021 року

 

Начальник ВНАРП, суб’єкти надання адміністративних послуг

Впровадження комплексу заходів для забезпечення надання адмінпослуг

9

Розробити та затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються у ЦНАП, в т.ч. сільською радою в межах власних та делегованих повноважень, і за узгодженими рішеннями з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг

Липень-серпень

2021 року

Начальник ВНАРП, суб’єкти надання адміністративних послуг

Врахувати рекомендаційний Перелік адмінпослуг, розроблений Програмою "U-LEAD з Європою"

10

Розробити та затвердити інформаційні і технологічні картки адмінпослуг, суб’єктами надання яких є Улашанівська сільська рада, її виконавчі органи та посадові особи.

Отримати від інших суб’єктів надання адміністративних послуг інформаційні і технологічні картки.

серпень

2021 року

Суб’єкти надання адміністративних послуг, начальник ВНАРП

 

11

Переглянути Положення про структурні підрозділи Улашанівської сільської ради, посадові інструкції посадових осіб, які будуть залучатися до роботи у ЦНАП, внести до них відповідні зміни

Серпень-вересень 2021 року

Начальник ВНАРП, керівники структурних підрозділів сільської ради, головний спеціаліст з кадрового забезпечення

Передбачити роботу у ЦНАП,  виконання обов’язків адміністратора ЦНАП

12

Забезпечити доступи до реєстрів відповідним посадовим особам, а саме до:

 

- Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - Державного земельного кадастру;

- Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

- Реєстру територіальної громади (gromada.dmsu.gov.ua або власне рішення)

Липень-вересень 2021 року

Заступник сільського голови згідно розподілу обовязків, начальник ВНАРП

Застосування цих реєстрів у щоденній роботі працівників ЦНАП підвищить  оперативність та якість надання адміністративних послуг

13

Визначити потребу у навчанні  посадових осіб для участі у навчальних заходах Програми "U-LEAD з Європою"

серпень 2021 року

Керуючий справами виконавчого комітету, начальник ВНАП, члени робочої групи

 

14

Забезпечити навчання адміністраторів ЦНАП, посадових осіб сільської ради, які залучені до надання адміністративних послуг, шляхом участі в семінарах, тренінгах, тощо.

Стажування керівника та адміністраторів ЦНАП

Липень-вересень

2021 року. Протягом 2021-2022 років

Керуючий справами виконавчого комітету, працівники ЦНАП, суб’єкти надання адміністративних послуг

Обов'язкова участь в навчальних заходах, які передбачені Програмою "U-LEAD з Європою", самоосвіта

 

 

15

Розробити план та провести заходи щодо інформування населення про діяльність ЦНАП та надання адміністративних послуг.

Створити належну систему інформування та забезпечити її постійне функціонування

протягом 2021 року,

протягом 2022 року

начальник ВНАРП, члени робочої групи

З метою підвищення обізнаності громадян та поширення інформації

16

Завершити ремонтні роботи у приміщенні ЦНАП, у т. ч. з архіву, облаштування санвузла для потреб осіб з інвалідністю, впорядкування пандусу.

до 01 жовтня

 2021 року

Заступник сільського голови, начальник ВНАРП

З метою забезпечення вимог до приміщення ЦНАП

17

Облаштувати зони прийому та обслуговування меблями та технікою відповідно до рекомендацій Програми "U-LEAD з Європою". Встановити ознакування в приміщенні ЦНАП

жовтень 2021 року

Заступник сільського голови згідно з розподілом обовязків , начальник ВНАРП

 

18

Запровадити систему автоматизації роботи ЦНАП (автоматизованого робочого місця адміністратора)

жовтень

2021 року

Заступник сільського голови згідно з розподілом обовязків, начальник ВНАРП

Впровадження ПК ЦНАП (Вулик)

19

Урочисте відкриття ЦНАП

жовтень 2021 року

Заступник сільського голови згідно з розподілом обовязків, начальник ВНАРП, члени робочої групи

 

20

Забезпечити роботу віддалених робочих місць у колишніх сільських радах, які увійшли до складу ОТГ

протягом 2021 року

Заступники сільського голови, начальник ВНАРП

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                                                                                      Оксана ОЛІНІЙЧУК

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь