Улашанівська територіальна громада
Хмельницька область, Шепетівський район

ПЛАН ЗАХОДІВ щодо розвитку системи надання адміністративних послуг Улашанівської територіальної громади

                                                                                                                                                                                                             

Додаток

до Програми розвитку та   організації                             надання  адміністративних послуг на                               території Улашанівської територіальної                   громади на 2024-2025 роки   

                                                         

                                                                                                                                             ПЛАН ЗАХОДІВ

щодо розвитку та організації надання адміністративних послуг

на території Улашанівської територіальної громади на 2024-2025 роки

№ з/п

Найменування заходу

Відповідальний за виконання

Примітка

1

Покращення надання адміністративних послуг структурними підрозділами виконавчого комітету сільської ради та окремими посадовими особами

Надавачі адміністративних послуг

До початку роботи ЦНАП

2

Завершити ремонтні роботи  приміщення ЦНАП. Облаштувати меблями та технікою.

Заступники сільського голови

З метою забезпечення вимог до приміщення ЦНАП

3

Внести необхідні зміни до структури та штатного розпису сільської ради та її виконавчих органів:

перейменувати реєстраційний відділ на відділ з надання адміністративних та реєстраційних послуг;

перерозподілити з наявних штатну чисельність працівників відділу

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, начальник відділу з надання адміністративних та реєстраційних послуг  (далі – начальник ВНАРП)

Передбачити посади «адміністратор»

                                                                                      

4

Розробити та затвердити посадові інструкції для працівників ВНАРП, зокрема  забезпечити безперервність виконання функцій/повноважень, у тому числі з надання адміністративних послуг за тимчасової відсутності основного працівника (взаємозамінність)

начальник  ВНАРП

 

5

Визначити та затвердити розпорядчим документом посадовий склад ЦНАП як робочого органу

Заступники сільського голови, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, начальник ВНАРП

Включно із структурними підрозділами / посадовими особами сільської ради – надавачами послуг та представниками суб’єктів надання адміністративних послуг

6

Переглянути Положення про структурні підрозділи Улашанівської сільської ради, посадові інструкції посадових осіб, які будуть залучатися до роботи у ЦНАП, внести до них відповідні зміни

Начальник ВНАРП, керівники структурних підрозділів сільської ради, головний спеціаліст з питань кадрової роботи

Передбачити роботу у ЦНАП,  виконання обов’язків адміністратора ЦНАП

7

Затвердити Регламент та графік роботи Центру надання адміністративних послуг

Начальник ВНАРП

 

З дотриманням процедури, передбаченої законодавством

 

8

Укладення узгоджених рішень з суб’єктами надання адміністративних послуг щодо інтеграції послуг у ЦНАП

 

 

Начальник ВНАРП, суб’єкти надання адміністративних послуг

 

 

 

 

Впровадження комплексу заходів для забезпечення надання адмінпослуг

 

 

 

                                                                                                

9

Розробити та затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються у ЦНАП, в т.ч. сільською радою в межах власних та делегованих повноважень, і за узгодженими рішеннями з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг

Начальник ВНАРП, суб’єкти надання адміністративних послуг

 

10

Розробити та затвердити інформаційні і технологічні картки адмінпослуг, суб’єктами надання яких є Улашанівська сільська рада, її виконавчі органи та посадові особи.

Отримати від інших суб’єктів надання адміністративних послуг інформаційні і технологічні картки.

Суб’єкти надання адміністративних послуг, начальник ВНАРП

 

11

Забезпечити доступи до реєстрів відповідним посадовим особам, а саме до:

Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Державного земельного кадастру;

Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

Реєстру територіальної громади (gromada.dmsu.gov.ua або власне рішення)

 

Заступник сільського голови згідно розподілу обовязків, начальник ВНАРП

 

12

Забезпечити навчання адміністраторів ЦНАП, посадових осіб сільської ради, які залучені до надання адміністративних послуг, шляхом участі в семінарах, тренінгах, тощо.

Стажування керівника та адміністраторів ЦНАП

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, працівники ЦНАП, суб’єкти надання адміністративних послуг

 

 

 

13

Розробити план та провести заходи щодо інформування населення про діяльність ЦНАП та надання адміністративних послуг.

Створити належну систему інформування та забезпечити її постійне функціонування

начальник ВНАРП

З метою підвищення обізнаності громадян та поширення інформації

14

Урочисте відкриття ЦНАП

Заступники сільського голови, начальник ВНАРП

 

15

Забезпечити роботу віддалених робочих місць у старостинських округах

Заступники сільського голови, начальник ВНАРП, старости

 

 

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                                                                            Оксана ОЛІНІЙЧУК

 

 

                                                                                                                                                            

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь