ПЛАН ЗАХОДІВ щодо розвитку системи надання адміністративних послуг Улашанівської територіальної громади
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення двадцять першої сесії
Улашанівської сільської ради
(VII скликання)
28.08.2020 № 4-21/2020
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо розвитку системи надання адміністративних послуг
Улашанівської об’єднаної територіальної громади
№ з/п |
Найменування заходу |
Термін виконання |
Відповідальний за виконання |
Примітка |
1 |
Прийняти рішення місцевої ради про створення Центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП), визначивши організаційно-правовий статус ЦНАП як постійно діючого робочого органу |
серпень 2020 року |
Начальник реєстраційного відділу виконавчого комітету (далі – начальник РВ) |
Для приведення у відповідність із запланованою функціональною моделлю ЦНАП |
2 |
Розробити та затвердити Положення про ЦНАП як постійно діючий робочий орган та Положення про відділ з надання адміністративних та реєстраційних послуг |
серпень-вересень 2020 року |
начальник РВ |
Для приведення у відповідність із запланованою функціональною моделлю ЦНАП |
3 |
Внести зміни до структури та штатного розпису сільської ради та її виконавчих органів: - перейменувати реєстраційний відділ на відділ з надання адміністративних та реєстраційних послуг; - перерозподілити з наявних штатну чисельність працівників відділу. |
Квітень-травень 2021 року |
Керуючий справами виконавчого комітету, начальник ВНАРП |
Передбачити посади «адміністратор» |
4 |
Розробити та затвердити посадові інструкції для працівників ВНАРП, зокрема забезпечити безперервність виконання функцій/повноважень, у тому числі з надання адміністративних послуг за тимчасової відсутності основного працівника (взаємозамінність) |
Квітень-травень 2021 року |
начальник ВНАРП |
|
5 |
Визначити та затвердити розпорядчим документом посадовий склад ЦНАП як робочого органу |
червень 2021 року |
Заступник сільського голови згідно з розподілом обов’язків, керуючий справами виконавчого комітету, начальник ВНАРП |
Включно із структурними підрозділами / посадовими особами сільської ради – надавачами послуг та представниками суб’єктів надання адміністративних послуг |
6 |
Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг |
липень 2021 року |
Начальник ВНАРП |
З дотриманням процедури, передбаченої законодавством при прийнятті регуляторних актів |
7 |
Затвердити Графік роботи ЦНАП окремим нормативним актом |
липень- серпень 2021 року |
Начальник ВНАРП |
Врахувати вимоги Закону України "Про адміністративні послуги" |
8 |
Укладення узгоджених рішень з суб’єктами надання адміністративних послуг щодо інтеграції послуг у ЦНАП (КП «Славутське бюро технічної інвентаризації», Славутський відділ обслуговування громадян Головного управління ПФУ у Хмельницькій області, Управління соціального захисту населення Славутської РДА, Славутським районним сектором ДМС, міськрайонне управління у Славутському районі і м.Нетішин ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області, тощо) |
серпень 2021 року
|
Начальник ВНАРП, суб’єкти надання адміністративних послуг |
Впровадження комплексу заходів для забезпечення надання адмінпослуг |
9 |
Розробити та затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються у ЦНАП, в т.ч. сільською радою в межах власних та делегованих повноважень, і за узгодженими рішеннями з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг |
Липень-серпень 2021 року |
Начальник ВНАРП, суб’єкти надання адміністративних послуг |
Врахувати рекомендаційний Перелік адмінпослуг, розроблений Програмою "U-LEAD з Європою" |
10 |
Розробити та затвердити інформаційні і технологічні картки адмінпослуг, суб’єктами надання яких є Улашанівська сільська рада, її виконавчі органи та посадові особи. Отримати від інших суб’єктів надання адміністративних послуг інформаційні і технологічні картки. |
серпень 2021 року |
Суб’єкти надання адміністративних послуг, начальник ВНАРП |
|
11 |
Переглянути Положення про структурні підрозділи Улашанівської сільської ради, посадові інструкції посадових осіб, які будуть залучатися до роботи у ЦНАП, внести до них відповідні зміни |
Серпень-вересень 2021 року |
Начальник ВНАРП, керівники структурних підрозділів сільської ради, головний спеціаліст з кадрового забезпечення |
Передбачити роботу у ЦНАП, виконання обов’язків адміністратора ЦНАП |
12 |
Забезпечити доступи до реєстрів відповідним посадовим особам, а саме до:
- Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; - Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - Державного земельного кадастру; - Державного реєстру актів цивільного стану громадян; - Реєстру територіальної громади (gromada.dmsu.gov.ua або власне рішення) |
Липень-вересень 2021 року |
Заступник сільського голови згідно розподілу обов’язків, начальник ВНАРП |
Застосування цих реєстрів у щоденній роботі працівників ЦНАП підвищить оперативність та якість надання адміністративних послуг |
13 |
Визначити потребу у навчанні посадових осіб для участі у навчальних заходах Програми "U-LEAD з Європою" |
серпень 2021 року |
Керуючий справами виконавчого комітету, начальник ВНАП, члени робочої групи |
|
14 |
Забезпечити навчання адміністраторів ЦНАП, посадових осіб сільської ради, які залучені до надання адміністративних послуг, шляхом участі в семінарах, тренінгах, тощо. Стажування керівника та адміністраторів ЦНАП |
Липень-вересень 2021 року. Протягом 2021-2022 років |
Керуючий справами виконавчого комітету, працівники ЦНАП, суб’єкти надання адміністративних послуг |
Обов'язкова участь в навчальних заходах, які передбачені Програмою "U-LEAD з Європою", самоосвіта
|
15 |
Розробити план та провести заходи щодо інформування населення про діяльність ЦНАП та надання адміністративних послуг. Створити належну систему інформування та забезпечити її постійне функціонування |
протягом 2021 року, протягом 2022 року |
начальник ВНАРП, члени робочої групи |
З метою підвищення обізнаності громадян та поширення інформації |
16 |
Завершити ремонтні роботи у приміщенні ЦНАП, у т. ч. з архіву, облаштування санвузла для потреб осіб з інвалідністю, впорядкування пандусу. |
до 01 жовтня 2021 року |
Заступник сільського голови, начальник ВНАРП |
З метою забезпечення вимог до приміщення ЦНАП |
17 |
Облаштувати зони прийому та обслуговування меблями та технікою відповідно до рекомендацій Програми "U-LEAD з Європою". Встановити ознакування в приміщенні ЦНАП |
жовтень 2021 року |
Заступник сільського голови згідно з розподілом обов’язків , начальник ВНАРП |
|
18 |
Запровадити систему автоматизації роботи ЦНАП (автоматизованого робочого місця адміністратора) |
жовтень 2021 року |
Заступник сільського голови згідно з розподілом обов’язків, начальник ВНАРП |
Впровадження ПК ЦНАП (Вулик) |
19 |
Урочисте відкриття ЦНАП |
жовтень 2021 року |
Заступник сільського голови згідно з розподілом обов’язків, начальник ВНАРП, члени робочої групи |
|
20 |
Забезпечити роботу віддалених робочих місць у колишніх сільських радах, які увійшли до складу ОТГ |
протягом 2021 року |
Заступники сільського голови, начальник ВНАРП |
|
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Оксана ОЛІНІЙЧУК