ПЛАН ЗАХОДІВ щодо розвитку системи надання адміністративних послуг Улашанівської територіальної громади
Додаток до Програми розвитку та організації надання адміністративних послуг на території Улашанівської територіальної громади на 2024-2025 роки |
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо розвитку та організації надання адміністративних послуг
на території Улашанівської територіальної громади на 2024-2025 роки
№ з/п |
Найменування заходу |
Відповідальний за виконання |
Примітка |
1 |
Покращення надання адміністративних послуг структурними підрозділами виконавчого комітету сільської ради та окремими посадовими особами |
Надавачі адміністративних послуг |
До початку роботи ЦНАП |
2 |
Завершити ремонтні роботи приміщення ЦНАП. Облаштувати меблями та технікою. |
Заступники сільського голови |
З метою забезпечення вимог до приміщення ЦНАП |
3 |
Внести необхідні зміни до структури та штатного розпису сільської ради та її виконавчих органів: перейменувати реєстраційний відділ на відділ з надання адміністративних та реєстраційних послуг; перерозподілити з наявних штатну чисельність працівників відділу |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, начальник відділу з надання адміністративних та реєстраційних послуг (далі – начальник ВНАРП) |
Передбачити посади «адміністратор» |
|
|||
4 |
Розробити та затвердити посадові інструкції для працівників ВНАРП, зокрема забезпечити безперервність виконання функцій/повноважень, у тому числі з надання адміністративних послуг за тимчасової відсутності основного працівника (взаємозамінність) |
начальник ВНАРП |
|
5 |
Визначити та затвердити розпорядчим документом посадовий склад ЦНАП як робочого органу |
Заступники сільського голови, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, начальник ВНАРП |
Включно із структурними підрозділами / посадовими особами сільської ради – надавачами послуг та представниками суб’єктів надання адміністративних послуг |
6 |
Переглянути Положення про структурні підрозділи Улашанівської сільської ради, посадові інструкції посадових осіб, які будуть залучатися до роботи у ЦНАП, внести до них відповідні зміни |
Начальник ВНАРП, керівники структурних підрозділів сільської ради, головний спеціаліст з питань кадрової роботи |
Передбачити роботу у ЦНАП, виконання обов’язків адміністратора ЦНАП |
7 |
Затвердити Регламент та графік роботи Центру надання адміністративних послуг |
Начальник ВНАРП
|
З дотриманням процедури, передбаченої законодавством
|
8 |
Укладення узгоджених рішень з суб’єктами надання адміністративних послуг щодо інтеграції послуг у ЦНАП
|
Начальник ВНАРП, суб’єкти надання адміністративних послуг
|
Впровадження комплексу заходів для забезпечення надання адмінпослуг
|
|
|||
9 |
Розробити та затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються у ЦНАП, в т.ч. сільською радою в межах власних та делегованих повноважень, і за узгодженими рішеннями з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг |
Начальник ВНАРП, суб’єкти надання адміністративних послуг |
|
10 |
Розробити та затвердити інформаційні і технологічні картки адмінпослуг, суб’єктами надання яких є Улашанівська сільська рада, її виконавчі органи та посадові особи. Отримати від інших суб’єктів надання адміністративних послуг інформаційні і технологічні картки. |
Суб’єкти надання адміністративних послуг, начальник ВНАРП |
|
11 |
Забезпечити доступи до реєстрів відповідним посадовим особам, а саме до: Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Державного земельного кадастру; Державного реєстру актів цивільного стану громадян; Реєстру територіальної громади (gromada.dmsu.gov.ua або власне рішення)
|
Заступник сільського голови згідно розподілу обов’язків, начальник ВНАРП |
|
12 |
Забезпечити навчання адміністраторів ЦНАП, посадових осіб сільської ради, які залучені до надання адміністративних послуг, шляхом участі в семінарах, тренінгах, тощо. Стажування керівника та адміністраторів ЦНАП |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, працівники ЦНАП, суб’єкти надання адміністративних послуг |
|
13 |
Розробити план та провести заходи щодо інформування населення про діяльність ЦНАП та надання адміністративних послуг. Створити належну систему інформування та забезпечити її постійне функціонування |
начальник ВНАРП |
З метою підвищення обізнаності громадян та поширення інформації |
14 |
Урочисте відкриття ЦНАП |
Заступники сільського голови, начальник ВНАРП |
|
15 |
Забезпечити роботу віддалених робочих місць у старостинських округах |
Заступники сільського голови, начальник ВНАРП, старости |
|
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Оксана ОЛІНІЙЧУК