Програма розвитку системи надання адміністративних послуг на території Улашанівської ОТГ на 2024-2025 роки
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення тридцять четвертої сесії Улашанівської сільської ради (VIIІ скликання)
15.02.2024 № 1-34/2024
Програма
розвитку та організації надання адміністративних послуг
на території Улашанівської територіальної громади
на 2024-2025 роки
І.Мета та завдання Програми
Програму розвитку та організації надання адміністративних послуг на території Улашанівської територіальної громади на 2024-2025 роки (далі - Програма) розроблено відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Метою розробки, затвердження та реалізації цієї Програми є створення комфортних та рівних умов для надання мешканцям громади, незалежно від статі, віку та фізичних можливостей необхідних адміністративних послуг в зручний та доступний спосіб.
Завданнями цієї Програми є:
створення комфортних та сприятливих умов для надання жителям Улашанівської територіальної громади адміністративних послуг, в тому числі завдяки створенню віддалених місць для роботи адміністраторів, залучення старост до надання адміністративних послуг;
забезпечення можливості надання адміністративних послуг більшій кількості заявників, в т.ч., з інших громад;
вдосконалення системи надання адміністративних послуг шляхом відкриття ЦНАП;
запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг на основі новітніх концепцій якості та інформаційно-комунікаційних технологій електронного урядування;
подальший розвиток та впровадження організаційно-правових, технічних та інформаційних заходів із підвищення якості надання адміністративних послуг населенню;
здійснення належного матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності ЦНАП.
Для досягнення мети цієї Програми та виконання завдань будуть вживатися наступні заходи:
надання жителям громади якомога більшої кількості адміністративних послуг структурними підрозділами виконавчого комітету сільської ради та окремими посадовими особами до початку роботи ЦНАП;
відкриття Центру надання адміністративних послуг;
забезпечення ЦНАП належним приміщенням, технікою, меблями, програмним забезпеченням;
забезпечення безбар’єрного доступу до приміщення ЦНАП для осіб з особливими потребами;
забезпечення ЦНАП достатньою кількістю персоналу, здійснення регулярних заходів з навчання та підвищення його кваліфікації, зокрема щодо політики недискримінації;
організація надання через ЦНАП усіх адміністративних послуг, які можуть бути надані згідно з чинним законодавством;
залучення до надання окремих адміністративних послуг старост;
впровадження інформаційних технологій при наданні адміністративних послуг, в тому числі інтеграція з інформаційними системами органів державної влади, розширення переліку електронних послуг;
вивчення кращих практик організації надання адміністративних послуг в Україні;
створення належної системи інформування громади про адміністративні послуги та роботу ЦНАП, в тому числі через веб сторінку сільської ради, сторінку сільської ради у соціальних мережах;
створення дієвої системи зворотного зв’язку з суб’єктами звернень та громадою загалом, розгляду пропозицій та зауважень громадян щодо організації надання адміністративних послуг у громаді, в тому числі при формуванні (розширенні) Переліку послуг для ЦНАП, при плануванні облаштування ЦНАП, при впровадженні суттєвих новацій у роботі ЦНАП, при щорічному оцінюванні персоналу ЦНАП;
встановлення платіжного терміналу або POS-терміналів на робочих місцях в ЦНАП.
Усі заходи будуть плануватися та впроваджуватися з урахуванням найкращих стандартів та практик гендерної політики, антикорупційної політики, політик захисту навколишнього середовища та енергозбереження.
В межах виконання зазначених заходів можуть використовуватися також механізми:
співробітництва територіальних громад (спільного надання окремих адміністративних послуг; придбання обладнання, створення «мобільного ЦНАП» тощо);
узгоджених рішень з органами виконавчої влади для надання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення; пенсійного забезпечення, фіскальної служби; організація оперативного документообігу з такими органами.
ІІ. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюється в межах видатків, передбачених в сільському бюджеті Улашанівської сільської ради на відповідний бюджетний рік, а також за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
ІІІ. Очікувані результати
Від реалізації Програми очікуються наступні результати:
для громадян та суб’єктів господарювання – отримання усіх (більшості) необхідних адміністративних послуг в громаді, в комфортних, доступних та безбар’єрних умовах у належному ЦНАП, в тому числі на його віддалених робочих місцях;
для працівників ЦНАП та інших посадових осіб долучених до надання адміністративних послуг – належні умови роботи, регулярні заходи з підвищення кваліфікації;
для громади загалом – прозорі умови надання адміністративних послуг, покращений інвестиційний клімат, надходження до місцевого бюджету за надання адміністративних послуг.
Наші очікувані стандарти:
усі мешканці громади матимуть доступ до основного офісу ЦНАП чи його віддаленого місця для роботи адміністраторів;
організацію роботи ЦНАП не менше 35 прийомних годин протягом тижня;
можливість оплати платних адміністративних послуг безпосередньо у приміщенні ЦНАП або у працівника ЦНАП з використанням банківського POS-терміналу;
можливість отримати довідкову інформацію щодо адміністративних послуг телефоном, електронною поштою протягом усіх робочих годин ЦНАП.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Оксана ОЛІНІЙЧУК