A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Улашанівська громада
Хмельницька область, Славутський район

ПОРЯДОК роботи із запитувачами інформації відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Улашанівській сільській раді

 

                                                                               Додаток 1

                                                                               до розпорядження

                                                                                голови сільської ради

                                                                                17.07.2019 р. № 75

                                                                                    

 

ПОРЯДОК

роботи із запитувачами інформації відповідно до вимог Закону України

«Про доступ до публічної інформації» в Улашанівській сільській раді

 

1. Загальні положення

         1.1. Порядок роботи із запитувачами інформації відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Улашанівській сільській раді (далі – Порядок) регламентує питання організації роботи із запитувачами інформації, визначає організаційні засади приймання, реєстрації, розгляду, узагальнення та аналізу запитів, а також контроль за виконанням доручень, наданих за результатами розгляду.

 

         1.2. Даний Порядок розроблено згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації».

 

         1.3. Працівники Улашанівської сільської ради при розгляді інформаційних запитів керуються Конституцією України, Законом України «Про доступ до публічної інформації», цим Порядком та іншими нормативно-правовими актами.

 

         1.4. Діловодство щодо роботи із запитувачами інформації в Улашанівській сільській раді ведеться окремо від загального діловодства та покладається на відповідальну особу по роботі із запитувачами інформації у Улашанівській сільській ради.

 

         1.5. Відповідальність за стан діловодства щодо роботи із запитувачами інформації несе керівництво сільської ради.

        

2. Реєстрація, облік та розгляд інформаційних запитів

         2.1. В сільській раді ведеться робота з інформаційними запитами, які можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. Запити можуть бути індивідуальними чи колективними.

2.2. Письмовий запит подається в довільній формі.

2.3. Запит на інформацію має містити:

- ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

- загальний опис інформації або  вид,  назву,  реквізити  чи зміст  документа,  щодо  якого зроблено запит,  якщо запитувачу це відомо;

- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

         2.4. Запити на інформацію (далі - запити), які надходять до сільської ради, приймаються відповідальною особою Улашанівської сільської ради по роботі із запитувачами інформації.

         2.5. У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань запитів на інформацію, обов’язково зазначивши в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

         2.6. Для організації роботи із запитами на інформацію відповідальна особа з питань запитів на інформацію забезпечує їх реєстрацію та облік, а саме:

         - реєструє їх в день надходження  в журналі прийому, реєстрації та обліку поданих до сільської ради запитів на отримання публічної інформації;

         - перевіряє на відповідність вимогам статті  19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

         - передає інформаційний запит на розгляд сільському голові, заступнику сільського голови;

         - здійснює контроль за виконанням доручень, наданих сільському голові, заступнику сільського голови;

- формує справу, яка містить запит на інформацію, додатки до нього, копії супровідних листів, відповідей заявнику, службові записки, а також листи  установ, організацій тощо (відповідальних виконавців), які надійшли за результатами розгляду;

- узагальнює дані про запити на інформацію та готує доповідні записки про стан роботи з ними в Улашанівській сільській раді на вимогу керівництва сільської ради.

         2.7. Кожний запит реєструється шляхом присвоєння йому реєстраційного індексу, який включає в себе позначення з урахуванням потреб систематизації, статистики, аналізу, пошуку запитів.

         Реєстраційний індекс складається з порядкового реєстраційного номера з початку року, номера за номенклатурою справ.

         Реєстраційний індекс запиту та дата його надходження зазначаються в журналі реєстрації та обліку поданих до Улашанівської сільської ради запитів на отримання публічної інформації та у реєстраційному штампі, який проставляється на нижньому полі першого аркуша інформаційного запиту праворуч, або на іншому вільному місці, крім місця, призначеного для підшивки документа до справи.

         2.8. У разі, якщо:

у запиті міститься питання, що не належить до компетенції сільської ради, або сільська рада не володіє і не зобов’язана відповідно до повноважень, передбачених законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит,

у запиті міститься питання про інформацію, що належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації»,

то відповідальною особою готується супровідний лист за підписом сільського голови або заступника сільського голови про відмову у наданні такої інформації.

         Якщо сільська рада не володіє інформацією, яка міститься у запиті, але їй відомо, хто нею володіє, відповідальна особа зобов’язана направити цей запит  належному розпоряднику інформації з одночасним повідомленням про це запитувача.

         2.9. З резолюцією сільського голови  або заступника сільського голови запит повертається до відповідальної особи, яка заносить зміст доручення в реєстраційно-контрольну форму (журнал).

         2.10. За резолюцією керівництва сільської ради запити передаються на виконання у структурні підрозділи Улашанівської сільської ради, за місцем знаходження інформації.

         2.11. Структурні підрозділи та посадові особи Улашанівської сільської ради, яким сільським головою чи заступником сільського голови доручено розгляд запиту, зобов’язані детально вивчити його та надати інформацію запитувачу.

         2.12. Рішення, які приймаються за запитами, мають бути мотивованими та ґрунтуватися на нормах чинного законодавства.

         2.13. У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:

1) прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту;

2) дату відмови;

3) мотивовану підставу відмови;

4) порядок оскарження відмови;

5) підпис;

         Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовій формі.

2.14. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені законодавством строки, у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

        

3.Терміни розгляду інформаційного запиту

3.1. Відповіді на запити надаються запитувачу не пізніше п’яти робочих днів від дня їх отримання  Улашанівською сільською радою.

3.2. Якщо запит стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

3.3. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.

         3.4. Якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації, сільська рада може продовжити термін розгляду до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, про що в письмовій формі повідомляється запитувачу в термін не пізніше п’яти робочих днів від дня отримання запиту.

        

 

4. Обов’язки сільської ради щодо виконання  

   вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

 

Сільська рада з метою виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» забезпечує:

 

4.1. Систематичне ведення обліку документів, що знаходяться в її володінні.

4.2. Ведення обліку запитів на інформацію.

 

4.3. Оприлюднення інформації про свою діяльність та прийняті рішення на веб-сайті сільської ради.

 

4.4. Надання спеціального місця – приміщення сільської ради за адресою: с. Улашанівка Славутського району Хмельницької області, вул. Перемоги 4, та приміщення громадської приймальні Улашанівської сільської ради за адресою: м. Славута, Хмельницька область, вул. Козацька, 40, для роботи запитувачів інформації з документами чи їх копіями, з наданням їм права робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати, записувати на будь-які носії інформації.

 

4.5. Надання достовірної, точної та повної інформації, а також у разі потреби перевіряти правильність та об’єктивність наданої інформації.

 

 

 

        Секретар виконавчого комітету                                                 Л.О. Мазур

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь