ЗІ ЗВІТУ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ. ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТА АПАРАТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Дата: 18.10.2020 13:37
Кількість переглядів: 870

Фото без опису

Щодо роботи виконавчого комітету, то звітний період ним було забезпечено належне виконання власних та делегованих повноважень.

За  9 місяців 2020 року було  проведено 7 засідань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради, як робочого органу, на яких прийнято 83 рішення. На засіданнях виконкому, окрім розгляду планових питань опрацьовувались та приймались рішення:

- про  режим роботи торгових закладів  та виїздну торгівлю- 2,

- про надання дозволів на зрізання дерев – 11;

- про присвоєння та зміну поштових адрес, місцезнаходження –7;

- про переведення дачних будинків в житлові та їх перейменування – 5;

- про зарахування та зняття з квартирного обліку – 20;

- про схвалення цільових Програм, звітів, сільського бюджету – 11;

- про створення дорадчих органів- комісій при виконавчому комітеті та Положення про них – 7;

- про цивільний захист та виникнення надзвичайних ситуацій, в т.ч. запобігання COVID-19 – 7;

- про перелік об’єктів та визначення суспільно-корисних робіт – 2;

- про харчування дітей у закладах освіти -1;

- інші -  10.

Отримано і опрацьовано 1866 листів від підприємств, організацій, державних установ, інших. Оформлено 1246 листів вихідної документації

Прийнято розпоряджень сільського голови з основної діяльності та адміністративно-господарських питань – 182; з питань кадрової роботи – 190.

Всі вони   стосуються   нагальних питань  функціонування  ради та  виконавчого комітету.

У 2020 році  гранична чисельність апарату Улашанівської сільської ради не збільшувалася. Зараз в сільській раді працює 35 посадових осіб місцевого самоврядування.

Структура апарату Улашанівської сільської ради налічує 7 відділів, в т.ч з правом юридичної особи – 1 відділ.

8 спеціалістів пройшли онлайн - семінари по тематичним напрямкам своє роботи за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». 2 працівників отримали сертифікати онлайн-навчання Хмельницьккого регіонального центру підвищення кваліфікації.

В серпні 2020 року було проведено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань сім’ї, дітей і молоді для належного забезпечення роботи з відповідною категорією сімей, дітей і молоді на території громади.

Щодо роботи створеного  реєстраційного відділу. Сьогодні  вже можна в повній мірі стверджувати, що нам вдалося спростити систему отримання документів та надавати фахові консультації жителям не тільки громади, а й районного центру та сусідніх міст.

Надано 3038 послуг державним реєстратором  територіальної громади Улашанівської сільської ради за 9 місяців 2020 року, з них :

Державна реєстрація права власності – 1577 дій;

Державна реєстрація іншого речового права – 1396 дій;

Державна реєстрація юридичних осіб та ФОПів – 65 дій (припинено – 36 ФОП, юридичних осіб – 3, зареєстровано – 25 ФОПів, юридичних осіб - 1).

На виконання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 02 березня 2016 року № 207 за звітний період зареєстровано 307 осіб; знято з реєстрації 519 осіб, в т.ч. дистанційно – 121 особу, померлих -119 осіб. Видано 407 довідок.

На військовому обліку в Улашанівській громаді перебуває 1634 військовозобов’язаних, з них: офіцери – 49, прапорщики, сержанти, солдати -532, обмежено придатні – 154, команди – 193, жінки – 52, спецобліку (заброньовані) – 33, дефіцитні – 40, багатодітні – 76.

Видано 30 довідок, 281 повістку, направлено до військового комісаріату 167 повідомлень.

За надані послуги   працівниками відділу протягом 9 місяців 2020 року бюджет Улашанівської громади поповнився на  351,0 тис. грн.

Значна увага приділяється здійсненню заходів щодо запобігання корупції серед працівників апарату сільської ради. Зокрема, визначено уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції серед посадових осіб, постійно контролюється питання подання електронних декларацій працівниками та депутатами сільської ради; дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів; проводяться організаційні та роз’яснювальні роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь