ЗІ ЗВІТУ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ. ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТА АПАРАТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Щодо роботи виконавчого комітету, то звітний період ним було забезпечено належне виконання власних та делегованих повноважень.
За 9 місяців 2020 року було проведено 7 засідань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради, як робочого органу, на яких прийнято 83 рішення. На засіданнях виконкому, окрім розгляду планових питань опрацьовувались та приймались рішення:
- про режим роботи торгових закладів та виїздну торгівлю- 2,
- про надання дозволів на зрізання дерев – 11;
- про присвоєння та зміну поштових адрес, місцезнаходження –7;
- про переведення дачних будинків в житлові та їх перейменування – 5;
- про зарахування та зняття з квартирного обліку – 20;
- про схвалення цільових Програм, звітів, сільського бюджету – 11;
- про створення дорадчих органів- комісій при виконавчому комітеті та Положення про них – 7;
- про цивільний захист та виникнення надзвичайних ситуацій, в т.ч. запобігання COVID-19 – 7;
- про перелік об’єктів та визначення суспільно-корисних робіт – 2;
- про харчування дітей у закладах освіти -1;
- інші - 10.
Отримано і опрацьовано 1866 листів від підприємств, організацій, державних установ, інших. Оформлено 1246 листів вихідної документації
Прийнято розпоряджень сільського голови з основної діяльності та адміністративно-господарських питань – 182; з питань кадрової роботи – 190.
Всі вони стосуються нагальних питань функціонування ради та виконавчого комітету.
У 2020 році гранична чисельність апарату Улашанівської сільської ради не збільшувалася. Зараз в сільській раді працює 35 посадових осіб місцевого самоврядування.
Структура апарату Улашанівської сільської ради налічує 7 відділів, в т.ч з правом юридичної особи – 1 відділ.
8 спеціалістів пройшли онлайн - семінари по тематичним напрямкам своє роботи за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». 2 працівників отримали сертифікати онлайн-навчання Хмельницьккого регіонального центру підвищення кваліфікації.
В серпні 2020 року було проведено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань сім’ї, дітей і молоді для належного забезпечення роботи з відповідною категорією сімей, дітей і молоді на території громади.
Щодо роботи створеного реєстраційного відділу. Сьогодні вже можна в повній мірі стверджувати, що нам вдалося спростити систему отримання документів та надавати фахові консультації жителям не тільки громади, а й районного центру та сусідніх міст.
Надано 3038 послуг державним реєстратором територіальної громади Улашанівської сільської ради за 9 місяців 2020 року, з них :
Державна реєстрація права власності – 1577 дій;
Державна реєстрація іншого речового права – 1396 дій;
Державна реєстрація юридичних осіб та ФОПів – 65 дій (припинено – 36 ФОП, юридичних осіб – 3, зареєстровано – 25 ФОПів, юридичних осіб - 1).
На виконання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 02 березня 2016 року № 207 за звітний період зареєстровано 307 осіб; знято з реєстрації 519 осіб, в т.ч. дистанційно – 121 особу, померлих -119 осіб. Видано 407 довідок.
На військовому обліку в Улашанівській громаді перебуває 1634 військовозобов’язаних, з них: офіцери – 49, прапорщики, сержанти, солдати -532, обмежено придатні – 154, команди – 193, жінки – 52, спецобліку (заброньовані) – 33, дефіцитні – 40, багатодітні – 76.
Видано 30 довідок, 281 повістку, направлено до військового комісаріату 167 повідомлень.
За надані послуги працівниками відділу протягом 9 місяців 2020 року бюджет Улашанівської громади поповнився на 351,0 тис. грн.
Значна увага приділяється здійсненню заходів щодо запобігання корупції серед працівників апарату сільської ради. Зокрема, визначено уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції серед посадових осіб, постійно контролюється питання подання електронних декларацій працівниками та депутатами сільської ради; дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів; проводяться організаційні та роз’яснювальні роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції.