A A A K K K
для людей із порушенням зору
Улашанівська територіальна громада
Хмельницька область, Шепетівський район

ЗІ ЗВІТУ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ. ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТА АПАРАТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Дата: 18.10.2020 13:37
Кількість переглядів: 827

Фото без опису

Щодо роботи виконавчого комітету, то звітний період ним було забезпечено належне виконання власних та делегованих повноважень.

За  9 місяців 2020 року було  проведено 7 засідань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради, як робочого органу, на яких прийнято 83 рішення. На засіданнях виконкому, окрім розгляду планових питань опрацьовувались та приймались рішення:

- про  режим роботи торгових закладів  та виїздну торгівлю- 2,

- про надання дозволів на зрізання дерев – 11;

- про присвоєння та зміну поштових адрес, місцезнаходження –7;

- про переведення дачних будинків в житлові та їх перейменування – 5;

- про зарахування та зняття з квартирного обліку – 20;

- про схвалення цільових Програм, звітів, сільського бюджету – 11;

- про створення дорадчих органів- комісій при виконавчому комітеті та Положення про них – 7;

- про цивільний захист та виникнення надзвичайних ситуацій, в т.ч. запобігання COVID-19 – 7;

- про перелік об’єктів та визначення суспільно-корисних робіт – 2;

- про харчування дітей у закладах освіти -1;

- інші -  10.

Отримано і опрацьовано 1866 листів від підприємств, організацій, державних установ, інших. Оформлено 1246 листів вихідної документації

Прийнято розпоряджень сільського голови з основної діяльності та адміністративно-господарських питань – 182; з питань кадрової роботи – 190.

Всі вони   стосуються   нагальних питань  функціонування  ради та  виконавчого комітету.

У 2020 році  гранична чисельність апарату Улашанівської сільської ради не збільшувалася. Зараз в сільській раді працює 35 посадових осіб місцевого самоврядування.

Структура апарату Улашанівської сільської ради налічує 7 відділів, в т.ч з правом юридичної особи – 1 відділ.

8 спеціалістів пройшли онлайн - семінари по тематичним напрямкам своє роботи за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». 2 працівників отримали сертифікати онлайн-навчання Хмельницьккого регіонального центру підвищення кваліфікації.

В серпні 2020 року було проведено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань сім’ї, дітей і молоді для належного забезпечення роботи з відповідною категорією сімей, дітей і молоді на території громади.

Щодо роботи створеного  реєстраційного відділу. Сьогодні  вже можна в повній мірі стверджувати, що нам вдалося спростити систему отримання документів та надавати фахові консультації жителям не тільки громади, а й районного центру та сусідніх міст.

Надано 3038 послуг державним реєстратором  територіальної громади Улашанівської сільської ради за 9 місяців 2020 року, з них :

Державна реєстрація права власності – 1577 дій;

Державна реєстрація іншого речового права – 1396 дій;

Державна реєстрація юридичних осіб та ФОПів – 65 дій (припинено – 36 ФОП, юридичних осіб – 3, зареєстровано – 25 ФОПів, юридичних осіб - 1).

На виконання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 02 березня 2016 року № 207 за звітний період зареєстровано 307 осіб; знято з реєстрації 519 осіб, в т.ч. дистанційно – 121 особу, померлих -119 осіб. Видано 407 довідок.

На військовому обліку в Улашанівській громаді перебуває 1634 військовозобов’язаних, з них: офіцери – 49, прапорщики, сержанти, солдати -532, обмежено придатні – 154, команди – 193, жінки – 52, спецобліку (заброньовані) – 33, дефіцитні – 40, багатодітні – 76.

Видано 30 довідок, 281 повістку, направлено до військового комісаріату 167 повідомлень.

За надані послуги   працівниками відділу протягом 9 місяців 2020 року бюджет Улашанівської громади поповнився на  351,0 тис. грн.

Значна увага приділяється здійсненню заходів щодо запобігання корупції серед працівників апарату сільської ради. Зокрема, визначено уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції серед посадових осіб, постійно контролюється питання подання електронних декларацій працівниками та депутатами сільської ради; дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів; проводяться організаційні та роз’яснювальні роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь