A A A K K K
для людей із порушенням зору
Улашанівська територіальна громада
Хмельницька область, Шепетівський район

СЛАВУТСЬКА ДПІ ІНФОРМУЄ: ПОДАЄМО ПОДАТКОВУ ЗВІТНІСТЬ ТА СПЛАЧУЄМО ПОДАТКИ ЗА 2021 РІК ПРАВИЛЬНО

Дата: 12.01.2022 15:18
Кількість переглядів: 47

 

Про реквізити для сплати податків та зборів

 

             Славутська ДПІ  повідомляє, що з 01.01.2022  частково змінено  рахунки для зарахування податків та зборів, які сплачуються до Державного бюджету України.

              Першочергово звертаємо увагу всіх платників податків про зміну рахунків  для сплати військового збору, рахунки змінено як для ФОПів  та громадян, котрі сплачують збір за себе, так і для податкових агентів, які сплачують збір за найманих працівників.  

             Реквізити рахунків для сплати платежів до місцевих бюджетів в поточному році не змінюються. 

              Не змінено в 2022 році і рахунки для сплати єдиного соціального внеску для фізичних осіб-підприємців та всіх суб’єктів господарювання, які використовують найману працю та сплачують ЄСВ при нарахуванні  та виплаті доходів  таким працівникам.

             Щодо зміни реквізитів рахунків Державного бюджету, то про нові рахунки можна дізнатись на сайтах ДПС та казначейства України  або  в ЦОПі Славутської ДПІ. Інформація також надається по  телефону 70482.

 

Декларація про майновий стан і доходи

 

        Податкова декларація про майновий стан і доходи (Податкова декларація) з 01.01.2022 року складається та  подається громадянами, підприємцями та самозайнятими особами  за новою формою.

         Форма податкової декларації та Інструкція щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи (далі Інструкція), затверджені наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи» (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 17.12.2020 № 783).

         Інструкція визначає процедуру, форму та строки подання податкової декларації, що містить у своєму складі у формі додатків відомості про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) фізичних осіб – підприємців (крім осіб, які обрали спрощену систему оподаткування), осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, членів фермерських господарств, осіб, які беруть участь у добровільному страхуванні, а також збільшення або зменшення сум зобов’язань по єдиному внеску за результатами проведеної документальної перевірки.
             З електронною формою податкової декларації платники податків можуть ознайомитися на офіційному вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр форм електронних документів. Також із зразками заповнення Податкових декларацій можна ознайомитись в ЦОПі Славутської ДПІ

                Для  подання річної Податкової декларації  для фізичних осіб-підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування, законодавством надано 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто її необхідно подати не пізніше 10 лютого.
               Звертаємо увагу ФОП загальної системи оподаткування про їх обов’язок у річній Податковій декларації  поряд з доходами від підприємницької діяльності  зазначати інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи, а також відомості про суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нарахованого на доходи від підприємницької діяльності в розмірах, визначених відповідно до закону.
             Фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності за її рішенням, подають Податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності, у строки, встановлені ПКУ для місячного податкового періоду.
         У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.
         Фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності та сплачує податок на доходи фізичних осіб протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання такої декларації.

             Найзручніше подати Податкову декларацію в електронній формі   через спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності  «Єдине вікно подання електронної звітності» або через розділ «Введення звітності» інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» . Податкова декларація про майновий стан і доходи має ідентифікатор F0100112.
            З усіх питань щодо складання та подання Податкової декларації можна звертатись до спеціалістів Славутської ДПІ особисто або за номерами телефонів: 71-295, 71-206,70-215.

 

Про електронну форму спілкування з податковими органами

 

          Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. Подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків: мінімальні затрати часу на заповнення звітності; формування та надсилання звітності за допомогою спеціальних програм; подання звітності всього за декілька хвилин з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;  вибір часу подачі звітності, зручного для вас; економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах; гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок; підтвердження доставки звітності; постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві; уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності; автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.; подана в електронному вигляді звітність  надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.

Безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби України є особливо актуальним у період карантинних обмежень та дозволяє платнику  отримувати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом, інформацію про реєстраційні та облікові дані, повідомлення про результати обробки документів, нагадування про необхідність подання звітності та сплати податків.

Електронний цифровий підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів. Наразі це: Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 12. тел.: (0382)72-07-58), АЦСК АТ «КБ «Приватбанк», АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія» та ін.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь