Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Улашанівській сільській раді за 2024 рік

Інформація

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

в Улашанівській сільській раді за  2024 рік

 

 Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до сільської ради протягом 2024 року.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 проводиться особистий та виїзний прийом громадян  відповідно до  графіка особистого прийому громадян  головою, заступниками сільського голови, секретарем сільської ради та старостами старостинських округів сільської ради та  графіка  виїзного особистого прийому громадян головою та заступниками сільського голови.

Функціонує „гаряча” телефонна лінія „Запитай у влади”, яка діє відповідно до затвердженого графіка (про дату і час проведення  повідомляється заздалегідь на вебсайті  сільської ради).

Протягом 2024 року на засіданнях виконавчого комітету розглядалися питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Улашанівської сільської ради за І квартал 2024 року» (рішення від 10 травня 2024 року  №582/2024), «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Улашанівської сільської ради за І півріччя 2024 року» (рішення від 15 липня  2024 року  №605/2024), «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті  Улашанівської сільської ради за 9 місяців 2024 року» (рішення від 21 жовтня 2024 року  №640/2024).

На виконання вимог законодавства України щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування сільська рада надає можливість громадянам звертатись до керівництва за допомогою електронного зв’язку (Інтернету). Громада в своїй діяльності використовує інструменти Е-демократії, зокрема е-звернення. Крім того, надіслати звернення можна на електронну адресу ulashanivskaotg@ukr.net, 04405064@mail.gov.ua.

Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян, за формою надходження надійшло: поштою – 271  звернень,  на особистому прийомі - 24 звернення, через органи влади – 10 звернень.

За статтю авторів надійшло 202  звернення від чоловіків та 103 звернення від жінок.

За ознакою надходження надійшло первинних 302 звернень та 3 повторних  звернень.  Дублентних звернень не надходило.

Звернення, що надійшли в сільську раду становлять заяви – 303, скарги – 2.

За субєктами звернень за 2024 рік  до сільської ради надійшло  301 індивідуальне  звернення та 4 колективних звернення  (124 підписів громадян).

Загалом протягом даного періоду в сільську раду  звернулося 305 громадян, що на 19 громадян  більше ніж в минулому році.   Проте  238 звернень громадян, це звернення, що стосуються надання матеріальної допомоги на лікування, на встановлення  пам’ятників загиблим воїнам ЗСУ,  на поховання, на ліквідацію наслідків пожеж, на поліпшення соціально-побутових умов тощо. Із них 236 громадянам надано матеріальну  допомогу.

За типом звернення надійшло 280 листів, 24 усних звернень, 1 електронне звернення.

За  категоріями авторів: від учасників бойових дій - 11,  від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи - 45 (12- особи з інвалідністю І групи, 18 - особи з інвалідністю ІІ групи, 14- особи з інвалідністю ІІІ групи, 1 –  інваліда з дитинства), від  багатодітних сімей  - 1, від внутрішньо переміщених осіб - 6, від членів сім’ї загиблого – 20, від дітей сиріт -4. Інші - 218 громадян.

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан та категорію, протягом даного періоду звернулось за  соціальним станом:  військовослужбовці - 29, пенсіонери – 112,   підприємці – 1, безробітні - 23,  робітники - 12,   працівники бюджетної сфери - 4,    здобувач освіти – 5 , інші - 119.

Протягом 2024 року в своїх зверненнях громадяни порушили 305  питань різної тематики. Переважають питання  соціального захисту населення – 252.

За  характером питань, з якими звертаються громадяни це:  комунального господарства - 14, земельних питань – 13,  житлових питань – 4, екологія – 4, освіта – 2, діяльність органів місцевого самоврядування – 3, обороноздатність – 4, інші - 9.

За результатами розгляду: 263 звернень вирішено позитивно,  2 - відмовлено у задоволенні (1- матеріальну допомогу на поховання не виділено, у зв’язку з тим, що померла на день смерті проживала в селі Клепачі Ганнопільської сільської ради, 1 -  матеріальну допомогу на лікування не виділено, у звязку з відмовою заявника),  по  37  зверненнях дано роз’яснення громадянам, 1 звернення знаходиться на розгляді. По 2 зверненнях - чекають остаточної відповіді.

Звернення реєструються в журналах реєстрації письмових звернень. На кожному зверненні наявні резолюції. Заявники повідомляються письмово. Справи формуються згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян.

В письмових відповідях вказується на порядок оскарження у разі відмови (згідно статей 15, 19  Закону України «Про звернення громадян»).

 

 

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь