Звіт сільського голови за 2019 рік
Звіт сільського голови
за 2019 рік
ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ГРОМАДИ ТА ПРИСУТНІ!
Відповідно статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед громадою та її жителями.
Як голова громади, намагаюсь побудувати злагоджену, відкриту роботу депутатського корпусу, виконавчого комітету та працівників сільської ради.
На день створення Улашанівської об’єднаної територіальної громади до її складу увійшли 18 населених пунктів: села Улашанівка, Вачів, Перемишель, Марачівка, Миньківці, Шевченко,Романіни, Іванівка, Пузирки, Бачманівка, Волиця, Губельці, Ногачівка, Дятилівка, Жуків, Цвітоха.
У 2020 році приєднано ще Хоровецьку сільську територіальну громаду, в числі якої ввійшли три населених пункти: села Хоровець, Пашуки, Гута.
Інтереси громади в сільській раді представляли 26 депутатів. Проведені додаткові вибори депутатів по 3 округах від сіл, які приєдналися до ОТГ, в результаті яких було обрано ще 3-х депутатів. Наразі інтереси громади в сільській раді вже представляють 29 депутатів. З метою вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до повноважень ради, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету, утворено 5 постійних депутатських комісій.
2019 рік є першим роком після створення Улашанівської об’єднаної територіальної громади. Не зважаючи на всі труднощі, які супроводжували нас впродовж цього року, ми прагнули виконати всі прийняті нами програми, а також співпрацювали та надавали фінансову підтримку установам та організаціям, розташованим на території об’єднаної громади.
Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною організаційно-правовою формою діяльності ради є сесія. Закон визначає, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. Але зважаючи на велику кількість питань, які потребують швидкого вирішення, в нашій сільській раді сесійні засідання відбувались щомісяця.
За звітний період відбулось 13 пленарних засідань ,на яких розглянуто 370 питань та прийнято відповідно стільки ж рішень сільської ради.
Розроблено та затверджено 21 Програма , відповідно до яких працювала сільська рада.
Завдяки цілеспрямованій роботі сільської ради та виконавчого комітету нам вдалося забезпечити нормальне функціонування освітніх закладів, закладів культури та медицини, покращити їх матеріально-технічний стан покращити інфраструктуру сільських населених пунктів та досягти певних позитивних результатів у забезпеченні життєдіяльності громади.
Впродовж 2019 року проведено 13 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 99 рішень з різного роду питань.
Переважно це питання бюджету, освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту, житлово-комунального господарства, благоустрою, інші.
Важливими для громади були рішення виконкому сільської ради стосовно організації харчування дітей в навчальних закладах, взяття на квартирний облік дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування.
В 2019 році четверо осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебували на обліку, отримали грошову компенсацію з Державного бюджету на придбання житла загальною сумою 1 млн. 414 тис. 096 грн. (Постанова КМУ від 15.11.2017р. №877).
Виконавчий комітет координує роботу відділів, підприємств та установ, що належать до комунальної власності територіальної громади. Безпосередню роботу по розгляду планових питань та звернень, підготовці проектів рішень виконкому та сільської ради, контролю за виконанням прийнятих рішень по питаннях, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування здійснює сільська рада. Для реалізації нових повноважень та завдань впродовж звітного періоду створювалися нові відділи, а саме: гуманітарний відділ; реєстраційний відділ та вносились зміни до штатної чисельності сільської ради.
І на сьогодні одним із першочергових завдань, які стоять перед керівництвом сільської ради є формування потужного кадрового потенціалу.
Робота сільської ради здійснюється у відповідності до затверджених планів роботи виконкому та сільської ради ( включаючи депутатський корпус) та завдань, що ставляться на планових нарадах у сільського голови, на яких розглядаються та вирішуються поточні питання і визначаються шляхи вирішення проблемних та перспективних питань. За підсумками нарад відповідальним виконавцям давались відповідні доручення, які стосувалися питань діяльності освітніх закладів, організації харчування дітей у дитсадках та школах сільської ради, реалізації проектів та програм, ремонтів, освітлення вулиць, розгляду окремих звернень та скарг громадян. Таких нарад відбулося 26.
Одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету сільської ради є робота зі зверненнями громадян та надання якісних адміністративний послуг.
З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення проблем, які турбують жителів сіл, розглянуто 212 звернень, з них 2 колективних, 4 депутатських ; 14 запитів на отримання публічної інформації . Вирішено позитивно 176 звернень, дано роз’яснення по 25 зверненням. Найбільше звернень надійшло від осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи - 20, учасників бойових дій та осіб з інвалідністю – 5. Найчастіше порушувались питання: соціального захисту – 157, аграрної політики і земельних відносин – 20, комунального господарства та благоустрою – 8, екології та природних ресурсів – 4, захисту прав дітей – 2, інші – 11.
Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу. На питання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні роз’яснення.
Від установ, підприємств та організацій надійшло 882 листи. Значна увага приділяється якості підготовки документів та дотриманню термінів їх виконання. В цьому напрямку хотілося б бажати кращого, адже апарат ради тільки вчиться.
Спеціалістами виконкому та в. о. старост за зверненнями мешканців сіл підготовлено та видано у 2019 році 5791 довідок, вчинено 629 нотаріальних дій, з них : складено заповітів – 196, видано довіреностей – 433, посвідчено підписів - 88.
З метою покращення якості надання адміністративних послуг створено реєстраційний відділ.
Ведеться облік військовозобов’язаних . На території сільської ради обліковується 1063 особи, в т.ч.: офіцери запасу – 48 , призовників – 99 ,учасники АТО – 106 , до призивна молодь – 110 , сержанти,старшини, матроси, прапорщики, рядові ( вільний залишок) – 530 .
Зареєстровано за місцем проживання 399 осіб, знято з реєстрації 395 осіб, в т.ч. в зв’язку із смертю – 161 особа.
За 5 місяців роботи відділу зареєстровано 1199 правових актів, з них: право власності – 839, інших речових прав – 360. Зареєстровано 3 юридичні особи, 21 фізична особа-підприємець.
Сума коштів, яка надійшла до сільського бюджету за державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців склала 175 тис. грн..
За 2019 рік сплачено суб’єктами малого підприємництва до сільського бюджету 4 млн. 341 тис. 840 грн..( 13,3% загальних надходжень).
В 2020 році планується створити центр надання адміністративних послуг (ЦНАП). На перспективу здійснено закупівлю офісної техніки (меблі, комп`ютерна техніка) загальною вартістю 351,1 тис. грн..
Бюджет сільської ради
Прибуткова частина загального фонду сільського бюджету без врахування трансфертів за 2019 рік виконана на 112,7 % (заплановано 28 млн. 920,6 тис. грн., фактично надійшло 32 млн. 583,4 тис. грн. ).
Основним податком, який надходить до загального фонду бюджету , є податок на доходи фізичних осіб. За 2019 рік до сільського бюджету він надійшов в сумі 19 млн. 435,7 тис. грн., або 109,3 % до планових показників. Основним платником даного податку є військова частина А – 1358 с. Цвітоха – 7млн. 621тис.грн..
Планові показники виконано по всіх податках і зборах.
Найбільшими промисловими підприємствами на території громади є ТОВ «ЮВВІС» та ТОВ НВК «Екофарм». До бюджету громади за 2019 рік від них надійшло 2 млн. 335,9 тис.грн..
На території громади діє три заправні станції, які сплатили до бюджету сільської ради 2 млн.770 тис. грн. акцизного податку.
Структура власних доходів загального фонду сільського бюджету в розрізі населених пунктів складає: с. Улашанівка – 45,9% ( 14 млн. 949 тис.грн.) , с. Цвітоха – 31,8% ( 10 млн.348 тис. грн.), с. Миньківці – 7,5% ( 2 млн 444 тис.грн.), с. Жуків – 4,3% ( 1 млн 395 тис. грн), с.Волиця – 3,1% ( 1 млн. грн.), с. Бачманівка – 2,4% ( 775,5 тис. грн),С.Іванівка – 1,9% ( 632,1 тис.грн.), с. Марачівка – 1,8% ( 589,8 тис.грн.), с. Ногачівка – 1,4% ( 450 тис.грн.).
Дохід на 1 особу в населеному пункті склав: с. Улашанівка – 8028,6 грн., с. Цвітоха – 6973,4 грн., с. Жуків - 2783,6 грн., с. Бачманівка – 2446,3 грн..
с. Миньківці – 2158,8 грн., с. Марачівка – 1927,3 грн., с. Волиця – 1504,2 грн., с. Ногачівка – 1186,4 грн., с. Іванівка – 1057,1 грн..
У серпні 2019 року за моїм розпорядженням було створено Робочу групу з обстеження населених пунктів Улашанівської сільської ради, якою здійснено виїзди,під час яких проведено роз’яснення норм чинного законодавства про ліцензування,торгівлю,земельне законодавство та інші питання.
Видаткова частина загального фонду сільського бюджету виконана на 98,5%, ( план – 56 млн. 975,8 тис. грн. , факт – 52 млн. 335,6 тис. грн. ), спеціального фонду 4849,% ( план – 312,4 тис. грн., факт – 15 149,6 тис. грн.).
Це дало можливість забезпечити утримання та функціонування мережі закладів сільської ради, питома вага яких в числі загальних витрат складає: заклади освіти – 45,7% ( 23 929,4 тис. грн.), субвенції сільського бюджету іншим бюджетам – 17,8% ( 9 333,4 тис. грн. спільне утримання закладів соціально-культурної та освітянської сфери до прийняття в комунальну власність сільської ради), установи виконавчих органів – 15,6% ( 8 172,3 тис. грн.), заклади медицини – 9,6% (5 043,0 тис. грн.), утримання закладів культури – 2,3% ( 1 216,6 тис. грн.), організація благоустрою населення – 4,4% ( 2 289,2 тис. грн.), утримання автомобільних доріг – 3,3% ( 1 743,7 тис. грн.), , проведення місцевих виборів – 0,3% ( 150,1 тис. грн.), .), субвенція на виконання програми соціально-економічного розвитку ( правоохоронні, фіскальні органи, установи держказначейства, фіскальної та пожежної служби, протиепізоотичні заходи) та інші витрати – 1% ( 457,9 тис. грн.).
Сільске господарство
Найбільшими платниками в галузі сільського господарства на території сільської ради є ТОВ «Акріс Агро», СГК «Улашанівське», СТОВ «Батьківщина», ТОВ «Вачівське».
В галузевій структурі сільського господарства рослинництво становить 90%, тваринництво – 10%.
Господарствами громади проведено комплекс осінньо - польових робіт. Озимі зернові культури посіяно на площі 1285 га (101% до планованих показників), озимий ріпак – 823 га (147%).
Серед господарств громади лише одним підприємством – СТОВ «Батьківщина» с. Губельці розвивається галузь тваринництва, де станом на 01 січня 2020 року утримується 300 голів ВРХ, із яких поголів’я корів становить 108 голів, що в порівнянні до минулого року збільшено відповідно на 51 та 25 голів.
Завдяки збільшенню поголів’я корів та зростанню їх продуктивності ( із 5070 кг до 5179 кг на одну корову) виробництво молока за рік склало 533,4 тонни, що більше попереднього року на 67 тонн або 14 %.
Разом з цим, за підсумками року відбулось збільшення виробництва м’яса в живій вазі, якого отримано 46 тонн, що більше 2018 року на 5,8 тонни або 14,6%.
Загалом за підсумками 2019 року сільськогосподарськими підприємствами вироблено валової продукції сільського господарства на загальну суму 34 млн. 840,9 тис. грн., із яких 1 млн.861,9 тис. грн. – продукція тваринництва та 32 млн.979,0 тис. грн. – продукція рослинництва.
Від сільськогосподарських товаровиробників (21 господарство) до бюджету громади за 2019 рік надійшло 4 млн.581,6 тис. грн. податків та зборів, у тому числі податку на доходи фізичних осіб – 2 млн. 519,6 тис. грн.
ОСВІТА
В громаді чітко сформована системна робота щодо виконання основних завдань, реалізації заходів щодо подальшого реформування дошкільної, загальної середньої освіти - складників системи освіти, створення необхідних умов для рівного доступу громадян до якісної безперервної освіти, поліпшення ресурсного забезпечення закладів та установ системи освіти.
Кількість закладів дошкільної освіти у 2019 році – 7 ( з січня 2020 до комунальної власності передано також Хоровецький дошкільний заклад), які є дошкільними підрозділами навчально-виховних комплексів. У 2019/2020 навчальному році кількість вихованців закладів дошкільної освіти – 178. Працює 30 працівників, з них – 16 педагогічних. Охоплення дітей дошкільною освітою 5 річного віку організованими формами дошкільної освіти становить 100%. У всіх закладах дошкільної освіти належним чином організовано харчування дітей. Середня вартість харчування на 1 дитину у 2019 році становила 15 грн., з яких 46,7% місцевий бюджет, 53,3% – батьківська плата. Харчування дітей з багатодітних сімей – 80% місцевий бюджет, 20% - батьківська плата. Одним із найважливіших питань соціального захисту у закладах дошкільної освіти є організація харчування дітей пільгових категорій. За рішенням сесії сільської ради від плати за харчування в закладах дошкільної освіти звільнено стовідсотково дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей, чиї батьки є учасниками АТО, ООС.
Мережа закладів загальної середньої освіти становила у 2019 році – 7, із них: закладів загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – 3; закладів загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – 4 ( з січня 2020 до комунальної власності передано також Хоровецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня). Контингент учнів – 734. Працює 183 працівники, з них – 118 педагогічних.
З метою забезпечення рівного доступу до здобуття якісної базової і повної загальної середньої освіти, профільної та допрофесійної підготовки учнівської молоді профільне навчання запроваджено в 3-х закладах освіти з української мови, української літератури, історії України, математики. Поглиблене вивчення окремих предметів запроваджено у 4 освітніх закладах з української мови, історії.
Гарячим харчуванням охоплено 100% учнів закладів освіти. Вартість хачування 1-4 класів становить 9 грн. (66,7% - місцевий бюджет, 33,3% - батьківська плата), 5-11 класів – батьківська плата. Стовідсотково від плати за харчування в закладах загальної середньої освіти звільнено дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей, чиї батьки є учасниками АТО, ООС.
З метою створення безпечного для життя і здоров’я дітей середовища в закладах дошкільної та загальної середньої освіти штатним розписом передбачено посаду медичної сестри. У Жуківському, Перемишельському, Губелецькому – 0,25 ставки, Улашанівському навчально-виховному комплексі імені Володимира Марковського та у Цвітоському НВО – 0,5 ставки.
Велика увага приділяється роботі з обдарованою молоддю, а саме участь учнів у районних та обласних олімпіадах, конкурсах, конкурсах-захистах МАН, фестивалях та змаганнях, зокрема учні Улашанівської громади у 2019 році стали призерами обласної науково-практичної конференції (Костюк О.,11 клас, Цвітоське НВО – ІІ місце); Міжнародної науково-практичної конференції м. Кам’янець-Подільський (Слободенюк Г., 11 клас, Улашанівський НВК імені Володимира Марковського); Всеукраїнської акції «Українська революція» (Гончарук М., 9 клас, Губелецький НВК – ІІІ місце); обласного етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (Козійчук А., 9 клас, Цвітоське НВО – ІІІ місце). Також 4 учні стали переможцями районного етапу конкурсу-захисту МАН (Козійчук А., 9 клас, Пальчевський Т., 9 клас, Шевчук І., 11 клас, Цвітоське НВО – І місце); (Панасюк В., 9 клас, Перемишельський НВК – І місце).
Для здійсненння реалізації державної політики у сфері освіти щодо забезпечення сприятливих умов для виявлення обдарованих дітей, розвитку їх природних здібностей на території Улашанівської громади функціонує Будинок дитячої та юнацької творчості та Дитячо-юнацька спортивна школа. Відвідує ці заклади позашкільної освіти 371 дитина.
Для забезпечення реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти в закладах дошкільної та загальної середньої освіти на території Улашанівської сільської ради створено рівні умови для отримання освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами, які охоплені інклюзивним навчанням. Миньковецький навчально-виховний комплекс 1 учень (2 клас), Цвітоське навчально-виховне об’єднання – 2 учні (3, 4 класи), Губелецький навчально-виховний комплекс- 1 учень (8 клас), У Іванівському навчально-виховному комплексі 1 дитина у закладі дошкільної освіти. У закладах дошкільної та загальної середньої освіти введено посади асистентів учителів та вихователя.
Забезпечено перевезення дітей у заклади загальної середньої та заклади дошкільної освіти для отримання освітніх послуг, шкільними автобусами.
Культура
Мережа установ, що створюють умови для творчого розвитку особистості, підвищення культурного рівня, естетичного виховання громадян, доступності освіти у сфері культури для задоволення культурних потреб жителів громади включає: 15 клубних установ, в т.ч. сільських будинків культури – 4, сільських клубів – 11 та бібліотек-філій - 11.
Протягом 2019 року працівники закладів культури постійно працювали над вивченням та задоволенням культурних запитів різних категорій населення. Робота здійснювалася згідно з планом роботи на 2019 рік, враховуючи всі державні та релігійні свята.
Клубні заклади є організаторами та співорганізаторами проведення різнопланових заходів: урочистостей та концертних програм до державних, професійних, календарно-обрядових свят, мітингів, вечорів пам'яті.
Так, гідно з календарним планом заходів закладів культури та бібліотек, у 2019 році було проведено 91 культурно-масовий захід які відвідало 4500 жителів громади.
У 2019 році було започатковано святкування свят сіл громади, в яких, з метою провадження обмінних концертів брали учать учасники художньої самодіяльності всіх клубних закладів сільської ради. Такі святкування відбулися у селах Улашанівка, Іванівка, Губельці та Марачівка.
Протягом 2019 року у бібліотеках-філіях було оформлено книжкові виставки з нагоди державних свят, а також присвячені ювілеям видатних письменників та поетів.
У 2019 році бібліотеки брали участь в обласних конкурсах, організованих обласними бібліотеками, а саме: обласний конкурс серед публічних бібліотек на краще облаштування прилеглої території «Бібліотечний простір», Всеукраїнський конкурс «Книгоманія – 2019», Всеукраїнський дитячий літературний конкурс «Творчі канікули – 2019» у номінації «Так, я люблю Україну!», Зінчук Катерина, с.Улашанівка.
Систематично здійснювалися виїзди в заклади культури територіальної громади з метою контролю за їх діяльністю та надання методичної допомоги.
Медицина
Надання медичних послуг на території громади у 2019 році забезпечували:
- 3 амбулаторії загальної практики сімейної медицини – Улашанівська, Миньковецька та Жуківська;
- 2 фельдшерсько-акушерських пункти (села Цвітоха і Перемишель);
- 8 фельдшерських пунктів (села Бачманівка, Волиця, Губельці, Іванівка, Марачівка, Ногачівка, Вачів, Кам’янка);
- 3 медичних пункти тимчасового базування (села Пузирки, Дятилівка, Ташки).
Враховуючи те, що громада межує з районним центром, значна частина жителів отримували медичну допомогу також у КП «Славутський районний центр ПМСД» та КП «Славутська ЦРЛ».
За кошти субвенції з державного бюджету та співфінансування з бюджету Улашанівської сільської ради у 2019 році було придбано автомобіль «RenaultDuster» для Жуківської амбулаторії загальної практики сімейної медицини.
Соціальний захист населення
У 2019 році надання соціальних послуг жителям громади забезпечувала комунальна установа «Славутський районний центр надання соціальних послуг» за рахунок субвенції сільського бюджету районному бюджету. З січня 2020 року дана установа передана до комунальної власності сільської ради.
Протягом 2019 року працівниками Центру виявлено 842 особи, які потребували надання соціальних послуг , а фактично надано послуг 798 особам.
На постійній основі Центром обслуговується 317 чоловік, один соціальний робітник в середньому обслуговує 18 чоловік.
Соціально-побутовим комплексом Центру в с. Миньківці надавалися банно-пральні послуги. За 2019 рік надано 510 таких послуг для 170 підопічних.
При відділенні соціально-побутової адаптації працює клуб любителів активного довголіття «ЖИВЧИК». Учасники клубу систематично приймають участь у заходах з нагоди державних та народних свят, відроджують старі звичаї та обряди.
Працівниками комплексу для підопічних проводяться оздоровчі заходи за допомогою інфрачервоної сауни та турманієвої кераміки.
У 2019 році Центром також надавались швейні та медико-соціальні послуги, проводилась психо-корекційна робота (надано 392 послуги для 156 підопічних).
Працює пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації для громадян, які не мають групи інвалідності, але згідно заключення лікарів потребують тих чи інших засобів реабілітації (обслужено 18 осіб яким надано 36 послуг, з них обслужено на платній основі 16 осіб та надано 29 послуг).
Для покращення добробуту громадян, які обслуговуються центром додатково залучалася благодійна допомога у вигляді продуктів харчування, промислових товарів, засобів реабілітації, коштів.
Протягом 2019 року залучено 4,5 тис. грн. позабюджетних коштів, які були спрямовані на придбання продуктових пакетів до Дня людей похилого віку та Міжнародного дня людей з особливими потребами.
У 2019 році за розпорядженням Улашанівського сільського голови та за спільним розпорядженням голови Славутської райдержадміністрації та районної ради до Дня людей похилого віку та Міжнародного дня людей з особливими потребами виділено матеріальну допомогу з місцевого та районного бюджету для 22 підопічних в сумі 6,1 тис. грн.
Від Міжнародного благодійного фонду «Мир» було отримано одяг та взуття бувше у використанні та засоби для ходьби на суму 3,1 тис. грн..
Для покращення надання соціальних послуг центр постійно співпрацює з Славутською районною організацією ветеранів України, разом з якою у 2019 році організовано святкування Дня Перемоги, відзначено День ветерана та Міжнародний день людей з особливими потребами.
За рахунок коштів сільського бюджету у 2019 році була надана матеріальна допомога 222 жителям громади різних категорій на загальну суму 194 тис. 300 грн., з них: на поховання 50 тис. грн.(25 осіб), лікування 100 тис. грн.( 107 осіб), учасники АТО 2 тис. грн.( 4 особи), Учасники ЧАЕС 10 тис. грн.( 20 осіб), учасники ВВв 9,3 тис. грн.( 31 особа), інваліди 6,5 тис. грн.( 17 осіб), діти-сироти 1,0 тис. грн.( 1 особа), вирішення соціально побутових питань 7,5 тис. грн.( 7 осіб)..
З метою вирішення питань щодо надання соціальних послуг особам та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, забезпечення утримання та виховання дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах працює опікунська рада .
Цивільний захист
На території сільської ради відсутні протирадіаційні укриття та споруди подвійного призначення. Однак, згідно обліку нараховується шість найпростіших укриттів. Також передбачено, що для укриття населення можуть бути використані підвальні приміщення в приватному секторі.
Сільською радою прийнято Програму запобігання та зменшення впливу надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в Улашанівській сільській раді на 2019-2022 роки та забезпечено її фінансування.
Протягом 2019 року місцевий матеріальний резерв сільської ради було поповнено талонами на 200 л. ДП та 200 л. АБ, 20 кг. цвяхів. Також в наявності 241 листок шиферу.
Протягом 2019 року сільською радою розроблено, затверджено та погоджено План евакуації населення Улашанівської сільської ради в разі виникнення надзвичайної ситуації в військовій частині А 1358 с. Цвітоха та План проведення евакуації населення та вивозу сільськогосподарських тварин Улашанівської сільської ради із зони спостереження Хмельницької атомної електростанції у разі загрози виникнення або виникнення комунальної радіаційної аварії.
В старостатах через мережу консультаційних пунктів проводилася інформаційно-роз’яснювальна робота з населенням щодо питань безпечної поведінки громадян.
Шановні жителі ! Я ознайомив вас з загальною інформацією в розрізі кожної галузі діяльності. Але кожен з вас, на мою думку, хоче почути від мене, що саме зроблено за цей рік по кожному населеному пункту Улашанівської об’єднаної територіальної громади.
Надаю основний перелік виконаних робіт:
с.Бачманівка
Всього спрямовано 242,2 тис. грн.,
у тому числі:
- виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення реконструкції вуличного освітлення - 24,19 тис. грн.;
- проведено реконструкцію вуличного освітлення – 173,13 тис. грн.;
- проведено поточний ремонт дороги загального користування місцевого значення – 44,862 тис. грн..
с.Волиця
Всього спрямовано 477,9 тис. грн., у тому числі:
- реконструкція вуличного освітлення – 420,03 тис. грн.;
- проведено поточні ремонти вуличного освітлення - 8,98 тис. грн.;
- виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення реконструкції вуличного освітлення - 48,84 тис. грн..
с.Губельці
Всього спрямовано 769,8 тис. грн., у тому числі:
- придбано дитячі майданчики і спортивні тренажери на суму 73,65 тис. грн.;
- поточний ремонт вуличного освітлення – 54,4 тис. грн.;
- поточний ремонт коридору Губелецького НВК – 38,0 тис. грн., підлоги – 22,65 тис. грн. ;
- капітальний ремонт Губелецького НВК - 300 тис. грн.,
- придбано телевізор для Губелецького НВК – 17,0 тис. грн., придбано дитячі майданчики і спортивні тренажери - 73,65 тис. грн.;
- Проектно-кошторисна документація на ремонт клубу – 64,19 тис. грн.;
- поточний ремонт вул. Лісна – 53,32 тис. грн.;
- розроблення містобудівної документації (виготовлення генерального плану) -148,1 тис. грн.;
с.Іванівка
Всього спрямовано 1 944,7 тис. грн., у тому числі:
виконано робіт на загальну суму 1944,68 тис. грн., у тому числі:
- поточний ремонт вуличного освітлення – 13,01 тис. грн.,
- виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будинку культури – 44,8 тис. грн.,
- поточний ремонт вул. Одухи – 49,1 тис. грн.,
-поточний ремонт локальних електромереж Іванівського НВК – 2,65 тис. грн.,
- на виготовлення ПКД та експертизи на капітальний ремонт Іванівського НВК – 166,2 тис. грн.,
- на придбання телевізора в НВК – 17,0 тис. грн.,
- на поточний ремонт огорожі кладовища– 192,55 тис. грн.;
- на поточний ремонт доріг комунальної власності - дорога Пузирки -Іванівка - 1,0 км, вартість 29,3 тис. грн.;
- поточний ремонт вулиці Шевченка – 143,48 тис. грн.;
- на придбання і встановлення дитячих майданчиків і спортивних тренажерів на суму 73,21 тис. грн. ;
- на капітальний ремонт (заміна покрівлі) Іванівського будинку культури за адресою: вул. В. Котика,1, с. Іванівка Славутського району загальною вартістю 830,0 тис. грн.;
- на розроблення містобудівної документації (виготовлення генерального плану) на населений пункт с. Іванівка Славутського району загальною вартістю 194,2 тис. грн..
с.Пузирки
Всього спрямовано 377,5 тис. грн., у тому числі:
– проведено поточний ремонт огорожі кладовища – 190,37 тис. грн.;
- реконструкцію вуличного освітлення 187,11 тис. грн.;
с.Жуків
Всього спрямовано 834,9 тис.грн., у тому числі:
- поточний ремонт вуличного освітлення – 29,31 тис. грн.,
- поточний ремонт доріг комунальної власності - вул. Л. Українки - 0,7 км, вартість 14,6 тис. грн., вул. Шевченка - вартість 61,88 тис. грн., під’їзд до кладовища - 0,4 км, вартість 30,2 тис. грн.,
- на поточний ремонт їдальні дитячого садка на суму 190,0 тис. грн.,
- на придбання матеріалів для поточного ремонту 38,72 тис. грн.,
- на придбання телевізора в НВК – 17,0 тис. грн.,
- для співфінансування на придбання автомобіля– 74,5 тис. грн. та його реєстрації для Жуківської АЗПСМ – 30,0 тис. грн.,
- на придбання телемедичного обладнання – 11,0 тис. грн.,
- на капремонт Жуківського НВК – 268,84 тис. грн.,
- придбано дитячі майданчики та спортивні тренажери на суму 73,65 тис. грн.
( субвенція з районного бюджету).
с.Марачівка
Всього спрямовано : 326,75 тис. грн., у тому числі:
- поточний ремонт вуличного освітлення на суму 498,71 тис. грн.,
- придбання декоративної тканини в клуб – 1,6 тис. грн.,
- поточний ремонт вулиць Гагаріна і Пушкіна – 13,53 тис. грн..
с.Миньківці
Всього спрямовано 1965 тис. грн., у тому числі:
- капітальний ремонт Миньковецького будинку культури – 1366,9 тис. грн. (за рахунок субвенції з обласного бюджету);
- поточний ремонт вуличного освітлення – 18,3 тис. грн.;
- послуги із зрізування дерев на кладовищі – 65,6 тис. грн.;
- капітальний ремонт Миньковецького НВК - 100,0 тис. грн.;
- придбано лічильник газу – 10,5 тис. грн., глибинний насос 8,4 тис. грн. та телевізор – 18,8 тис. грн. в Миньківецький НВК;
- поточний ремонт вулиць Чкалова – 199,99 тис. грн., Лебедівка – 70,6 тис. грн., Центральна – 39,1 тис. грн.;
- придбання жалюзі та карнізів в будинок культури – 42,9 тис. грн.;
- встановлення антипожежної системи в будинок культури – 30,4 тис. грн.;
с.Шевченко
Всього спрямовано 268,8 тис. грн., у тому числі:
- проведено поточний ремонт вуличного освітлення 5,5 тис. грн.,
- поточний ремонт вул. Чкалова – 199,9 тис. грн.,
- придбання столів, лавок в клуб – 15,9 тис. грн.,
- виготовлення ПКД на реконструкцію клубу с. Шевченко – 47,4 тис. грн..
с.Романіни
Всього спрямовано 499 тис. грн., у тому числі:
- виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту вуличного освітлення - 30,9 тис. грн.
- капітальний ремонт вуличного освітлення – 307,2 тис. грн.,
- придбано та встановлено дитячі майданчики та спортивні тренажери на суму 74,1 тис. грн.,
- розроблення містобудівної документації (виготовлення генерального плану) на населений пункт с.Романіни Славутського району загальною вартістю 86,7 тис. грн..
с.Ногачівка
Всього спрямовано 112,4 тис. грн., у тому числі:
- порізка дерев на кладовищі – 98 тис. грн.,
- поточний ремонт вуличного освітлення -1,9 тис. грн.,
- придбання тенісного стола – 5,4 тис. грн., придбання товарів для ремонту в клуб – 3,0 тис. грн.,
- ліквідація стихійних сміттєзвалищ (послуги екскаватора)– 4,0 тис. грн..
с.Дятилівка
Всього спрямовано 342,3 тис. грн., у тому числі:
- проведено ремонт вуличного освітлення – 146,8 тис. грн.;
- огорожа кладовища – 195,5 тис.грн..
с.Улашанівка
Всього спрямовано 1 284,6 тис. грн., у тому числі:
– проведено поточний ремонт вуличного освітлення 266,3 тис. грн.;
- поточний ремонт локальних електромереж Улашанівського НВК – 2,6 тис. грн.;
- проведено нове будівництво спортивного майданчику з штучним покриттям на території Улашанівського НВК – 63,0 тис. грн.;
- проведено поточний ремонт доріг комунальної власності на суму 528,0 тис. грн. в с. Улашанівка, а саме:
Корець-Славута-Антоніни (0,8 км вартість 34,3 тис. грн.);
вул. Іванова (0,6 км вартість 88,5 тис. грн.);
вул. Б.Хмельницького (0,8 км вартість 67,2тис. грн.);
вул. Дружби (1,0 км вартість 65,1 тис. грн.);
вул. І.Франка (0,7 км вартість 200,0 тис. грн.);
вул. Шевченка (0,9 км вартість 72,9 тис. грн.);
- виготовлення ПКД та експертизи на капітальний ремонт приміщень харчоблоку Улашанівського НВК 16,2 тис. грн.,
- експертизу проекту Перемишельського та Улашанівського НВК – 6,5 тис. грн.,
- поточний ремонт коридору та холу Улашанівського НВК – 170,8 тис. грн., -
- придбання телевізора – 17,0 тис. грн., придбання музичного обладнання – 2,8 тис. грн.,
- ПКД капітального ремонту Улашанівського будинку культури – 150,4 тис. грн.,
- придбання дерев’яної сцени - 15,9 тис. грн. та туалету – 5,9 тис. грн.
с.Перемишель
Всього спрямовано 315,7 тис. грн., у тому числі:
- поточний ремонт вуличного освітлення 12,8 тис. грн.,
- послуги із зрізування дерев на кладовищі - 40,4 тис. грн.,
- на виготовлення ПКД та експертизи на реконструкцію зовнішніх теплових мереж від котельні на твердому паливі до будівель Перемишельського НВК – 21,9 тис. грн.,
- на виготовлення ПКД та експертизи на капітальний ремонт приміщень їдальні та внутрішніх інженерних мереж будівлі Перемишельського НВК – 58,6 тис. грн.,
- на виготовлення експертизи по об’єкту "Капітальний ремонт Перемишельського НВК" – 8,5 тис. грн.,
- придбано телевізор в НВК – 17,0 тис. грн., придбано лічильник газу в НВК – 10,5 тис. грн.,
- проведено поточний ремонт локальних електромереж Перемишельського НВК – 8,8 тис. грн.;
- розроблення містобудівної документації (виготовлення генерального плану) на населений пункт с. Перемишель Славутського району загальною вартістю 129,9 тис. грн..
с.Цвітоха
Всього спрямовано 3573, 2 тис. грн., у тому числі:
- поточний ремонт вуличного освітлення – 23,6 тис. грн.,
- поточний ремонт Цвітоського НВО – 429,9 тис. грн.,
- придбано матеріали для поточного ремонту на суму 64,2 тис. грн.,
- придбано телевізор в НВК – 17,0 тис. грн., придбано комп’ютери – 40,7 тис. грн.,
- виготовлення проектно-кошторисної документації і експертизи «Нове будівництво спортзалу з улаштуванням протирадіаційного укриття Цвітоського НВО» – 15,1 тис. грн.,
- співфінансування будівництва спортзалу 280,0 тис.грн., (крім того, 2 млн. 500 тис. грн. – з державного фонду регіонального розвитку),
- поточний ремонт моста по вул. Черкасенка – 21,2 тис. грн.,
- поточний ремонт вул. Черкасенка – 46,1 тис. грн.
- поточний ремонт вуличного освітлення – 15,1 тис. грн.,
- розроблення містобудівної документації (виготовлення генерального плану) на населений пункт с.Цвітоха Славутського району загальною вартістю 135,5 тис. грн..
с.Кам’янка
Всього спрямовано 2090, 2 тис.грн., у тому числі:
- виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт Кам’янківського клубу – 92,4 тис. грн.,
- поточний ремонт вул. Комнацького -198,7 тис. грн.,
- розроблення містобудівної документації (виготовлення генерального плану) 98,6 тис. грн.
- проведено поточний ремонт вуличного освітлення – 6,7 тис. грн.;
- капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48 в с. Кам'янка, Славутського району загальною вартістю 1693,8 тис. грн.;
- розроблення містобудівної документації (виготовлення генерального плану) на населений пункт с.Кам`янка Славутського району загальною вартістю 98,6 тис.грн..
с.Ташки
Всього спрямовано 69, 4 тис. грн., у тому числі:
- проведено поточний ремонт вуличного освітлення – 5,4 тис. грн..;
- розроблення містобудівної документації (виготовлення генерального плану) на населений пункт с. Ташки Славутського району загальною вартістю 64,0 тис. грн..
Підсумовуючи, хочу подякувати керівникам і працівникам освітніх, медичних, культурних, комунальних установ та закладів, підприємцям, аграріям, депутатам, працівникам сільської ради та виконавчого комітету за спільну роботу, яка спрямована на розвиток Улашанівської громади.
Особлива подяка кожному жителю громади, хто підтримує, дає поради, хто не лише критикує, а й вносить пропозиції та бере активну участь в житті громади.
Дякую за увагу.
Сільський голова Микола ГИЗИМЧУК