Звіт сільського голови про свою роботу, роботу виконавчого комітету, депутатського корпусу сільської ради VII скликання та виконання делегованих повноважень за останній рік повноважень
Додаток
до рішення двадцять другої сесії Улашанівської сільської ради
VІІ скликання 25.09.2020 № 1-22/2020
Звіт
Улашанівського сільського голови Миколи Гизимчука
про свою роботу, роботу виконавчого комітету, депутатського корпусу сільської ради та виконання делегованих повноважень, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» за останній рік повноважень
У відповідності до вимог чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пропоную вашій увазі звіт про свою роботу, роботу виконавчого комітету, депутатського корпусу Улашанівської сільської ради ради за останній рік повноважень, а саме за 9 місяців роботи сільської ради VII скликання у 2020 році.
Звіт сільського голови – це, перш за все, підбиття підсумків колективної праці – кожного депутата в постійних комісіях, комісіях, які створені та діють при виконавчому комітеті ради. Також, це – наша сесійна робота, робота депутатів з виборцями і, безумовно, робота виконавчого апарату сільської ради. Спільно з виконкомом сільської ради, депутатами сільської ради спрямовуємо свої зусилля на виконання радою своїх повноважень, на пошук методів і підходів до розв'язання назрілих, гострих, життєвих питань.
У практичній діяльності увагу приділяю сесійній роботі, яка складається з пленарних засідань, а також засідань постійних комісій. При всіх складнощах сучасного життя, сільська рада цілеспрямовано проводить свою роботу по удосконаленню форм координації діяльності виконавчого комітету.
Виконком Улашанівської сільської ради в своїй діяльності керується Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», указами і дорученнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голів обласної і районної державних адміністрацій.
Найголовнішим суб’єктом діяльності будь - якої влади є людина з усіма її суспільними проблемами. Саме цій стратегічній меті підпорядкована робота Улашанівської сільської ради і моя, зокрема, як голови. Цього вимагає і конституційний принцип, в якому підкреслено, що єдиним джерелом влади є народ. Тож і основою наших дій була і залишається місцева самоврядність. Без цього неможлива ефективна регіональна політика, а відповідно і розвиток 21 населеного пункту громади, інтереси яких представляє сільська рада.
Як орган місцевого самоврядування ми не відступали від зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності поєднання місцевих і державних інтересів.
Демографічна ситуація, що склалась в Улашанівській сільській раді, характеризується незначним, але зменшенням кількості населення впродовж останніх 5-ти років на фоні загальнодержавного та районного зменшення кількості жителів. Це пояснюється в першу чергу міграцією населення через вигідне розташування сіл, адже поруч районний центр м. Славута та місто обласного значення - Нетішин.
Населення сіл Улашанівської сільської ради станом на 01 липня 2020 року становило 9067 осіб, в тому числі: с. Улашанівка – 1351, с. Цвітоха з в/м – 1215, с.Миньківці – 788, с. Перемишель- 741, с.Жуків – 512, с.Іванівка – 475 с. Кам’янка - 471, с.Губельці – 448, с.Пашуки – 419, с.Хоровець – 405, с.Волиця – 320, с.Бачманівка – 296, с.Марачівка – 268, с.Ташки з ОК «Сад» - 219, с.Вачів – 217, с.Ногачівка – 190, с.Романіни – 194, с.Гута – 180, с.Пузирки – 136, с.Дятилівка – 114, с.Шевченко – 108.
Як і загалом в Україні, в Улашанівській сільській раді смертність перевищує народжуваність. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану в Україні» складено 140 актових записів за 9 місяців 2020 року, з них: про народження – 19; про смерть - 117; про шлюб – 4.
Виконуючими обов’язки старост та головними спеціалістами з віддаленим робочим місцем вчинено 339 нотаріальних дій, в тому числі видано 184 довіреності, складено 118 заповітів, посвідчено справжність 35 підписів, зареєстровано 2 відмови від спадщини. Видано 3966 довідок.
І.ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕПУТАТСЬКОГО КОРПУСУ
Улашанівська сільська рада VІІ скликання працює у складі 29 депутатів, які є представниками 6 політичних сил:
Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» - 10;
Політична партія «За конкретні справи» - 5;
Аграрна партія України – 4;
Блок П.Порошенка – 4;
Радикальна партія Олега Ляшка – 1;
Політична партія «Слуга народу» - 1;
Самовисуванці – 3.
Робота сільської ради здійснюється згідно чинного законодавства та планів роботи переважно у формі засідань постійних комісій та пленарних засідань ради.
При Улашанівській сільській раді сьомого скликання працює 5 постійних депутатських комісій, а саме:
Комісія з питань прав людини,законності,депутатської діяльності,етики та регламенту в складі 4-х депутатів, голова комісії – Наталія Власюк;
Комісія з питань фінансів,бюджету,планування, соціально-економчного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва в складі 7-ми депутатів, голова комісії – Олег Коробчук;
Комісія з питань земельних відносин, природокористування, екології, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою в складі 6-ти депутатів, голова комісії – Андрій Теслюк;
Комісія з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту та інфраструктури в складі 5-ти депутатів, голова комісії – Анатолій Свідзінській;
Комісія питань освіти, культури, медицини та соціального захисту в складі 5-ти депутатів, голова комісії – Людмила Тимчук.
Робота постійних комісій визначається Регламентом сільської ради та Положенням про постійні комісії, які скликаються в міру необхідності для вивчення, попереднього розгляду та підготовки питань, що надалі, з рекомендації комісій, виносяться на розгляд пленарних засідань ради. Питання, що стосуються планування роботи сільської ради, проекту річного бюджету, цільових програм та інші питання життєдіяльності громади розглядаються на розширених спільних засіданнях декількох комісій.
За звітний період проведено 9 пленарних засідань сільської ради, на яких прийнято 169 рішень. Питання, які розглядалися на сесіях ради, спрямовані на покращення усіх сфер життєдіяльності громади та її мешканців.
Протягом звітного періоду сільська рада підтримала та направила ряд звернень депутатського корпусу щодо ситуацій, які складалися як на державному, так і на регіональному рівні та стосуються кожного її громадянина, а саме:
звернення щодо збереження Славутського району із адміністративним центром – м. Славута під час формування адміністративно - територіальних одиниць субрегіонального (районного) рівня Хмельницької області (Гизимчук);
звернення щодо вирішення питання знищення бур’яну Ваточник Сирійський (Теслюк);
звернення щодо збільшення електричної напруги в с.Перемишель по вул. Лозовій (Семенюк).
Проекти рішень, самі рішення, відомості щодо поіменного голосування з питань, які розглядалися на пленарних засіданнях, систематично публікуються на офіційному вебсайті сільської ради.
ІІ. ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТА АПАРАТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Щодо роботи виконавчого комітету, то звітний період ним було забезпечено належне виконання власних та делегованих повноважень.
За 9 місяців 2020 року було проведено 7 засідань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради, як робочого органу, на яких прийнято 83 рішення. На засіданнях виконкому, окрім розгляду планових питань опрацьовувались та приймались рішення:
про режим роботи торгових закладів та виїздну торгівлю- 2,
про надання дозволів на зрізання дерев – 11;
про присвоєння та зміну поштових адрес, місцезнаходження –7;
про переведення дачних будинків в житлові та їх перейменування – 5;
про зарахування та зняття з квартирного обліку – 20;
про схвалення цільових Програм, звітів, сільського бюджету – 11;
про створення дорадчих органів- комісій при виконавчому комітеті та Положення про них – 7;
про цивільний захист та виникнення надзвичайних ситуацій, в т.ч. запобігання COVID-19 – 7;
про перелік об’єктів та визначення суспільно-корисних робіт – 2;
про харчування дітей у закладах освіти -1;
інші - 10.
Отримано і опрацьовано 1866 листів від підприємств, організацій, державних установ, інших. Оформлено 1246 листів вихідної документації
Прийнято розпоряджень сільського голови з основної діяльності та адміністративно-господарських питань – 182; з питань кадрової роботи – 190.
Всі вони стосуються нагальних питань функціонування ради та виконавчого комітету.
У 2020 році гранична чисельність апарату Улашанівської сільської ради не збільшувалася. Зараз в сільській раді працює 35 посадових осіб місцевого самоврядування.
Структура апарату Улашанівської сільської ради налічує 7 відділів, в т.ч з правом юридичної особи – 1 відділ.
8 спеціалістів пройшли онлайн - семінари по тематичним напрямкам своє роботи за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». 2 працівників отримали сертифікати онлайн-навчання Хмельницьккого регіонального центру підвищення кваліфікації.
В серпні 2020 року було проведено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань сім’ї, дітей і молоді для належного забезпечення роботи з відповідною категорією сімей, дітей і молоді на території громади.
Щодо роботи створеного реєстраційного відділу. Сьогодні вже можна в повній мірі стверджувати, що нам вдалося спростити систему отримання документів та надавати фахові консультації жителям не тільки громади, а й районного центру та сусідніх міст.
Надано 3038 послуг державним реєстратором територіальної громади Улашанівської сільської ради за 9 місяців 2020 року, з них :
Державна реєстрація права власності – 1577 дій;
Державна реєстрація іншого речового права – 1396 дій;
Державна реєстрація юридичних осіб та ФОПів – 65 дій (припинено – 36 ФОП, юридичних осіб – 3, зареєстровано – 25 ФОПів, юридичних осіб - 1).
На виконання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 02 березня 2016 року № 207 за звітний період зареєстровано 307 осіб; знято з реєстрації 519 осіб, в т.ч. дистанційно – 121 особу, померлих -119 осіб. Видано 407 довідок.
На військовому обліку в Улашанівській громаді перебуває 1634 військовозобов’язаних, з них: офіцери – 49, прапорщики, сержанти,солдати -532, обмежено придатні – 154, команди – 193, жінки – 52, спецобліку (заброньовані) – 33, дефіцитні – 40, багатодітні – 76.
Видано 30 довідок, 281 повістку, направлено до військового комісаріату 167 повідомлень.
За надані послуги працівниками відділу протягом 9 місяців 2020 року бюджет Улашанівської громади поповнився на 351,0 тис. грн.
Значна увага приділяється здійсненню заходів щодо запобігання корупції серед працівників апарату сільської ради. Зокрема, визначено уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції серед посадових осіб, постійно контролюється питання подання електронних декларацій працівниками та депутатами сільської ради; дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів; проводяться організаційні та роз’яснювальні роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції.
РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН
Пріоритетним завданням сільської ради є забезпечення реалізації та гарантування права громадян на звернення, їх об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду, реального виконання прийнятих у зв’язку із заявою чи скаргою рішень відповідно до вимог чинного законодавства.
За звітний період до сільської ради надійшло 64 письмових звернення від жителів громади.
Із усієї кількості звернень є 3 колективних. 1 дублентне.
З 64 письмових звернень 17 вирішено позитивно, надано роз’яснення згідно з чинним законодавством по 40 зверненнях, 2 звернення відправлено для розгляду за належність, 5 звернень залишається на розгляді.
Сільським головою взято під особистий контроль розгляд звернень громадян та забезпечується першочерговий особистий прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Так, протягом 9 місяців 2020 року до сільської ради звернулося 2 багатодітні сім’ї, 2 учасників бойових дій (згідно п.1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008).
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання аграрної політики та земельних відносин – 18; комунального господарства – 14; екологія та природні ресурси -11; житлова політика – 8. Соціальний захист населення – 5; сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей – 5; інше -2; діяльність органів місцевого самоврядування -1.
БЮДЖЕТ
Запорука успішного розвитку сільської громади – наповнений бюджет, тому основні зусилля були спрямовані на збільшення його обсягу.
Дохідна частина сільського бюджету виконана 107,8% від планових показників без урахування трансфертів. За 8 місяців поточного року до сільського бюджету надійшло 22 млн 725 тис 711 грн, в тому числі:
доходи загального фонду – 22 млн 710 тис 146 грн;
оходи спеціального фонду – 15 тис 565 грн.
Найбільшу питому вагу доходів загального фонду без трансфертів складають:
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 8 млн 201 тис 831 грн – 36,1% ;
Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу,що сплачуються податковими агентами – 3 млн 726 тис 742 грн – 16,4% ;
Акцизний податок з паливно-мастильних матеріалів – 1 млн 519 тис 867 грн – 6,7% ;
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата – 1 млн 316 тис 925 грн – 5,8% ;
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування – 1 млн 328 тис 133 грн – 5,8% ;
Найбільшими промисловими підприємствами і одночасно головними платниками податків на території громади є ДП «Славутське лісове господарства», СТОВ «Батьківщина», СГК «Улашанівський», ТОВ «Вачівське», ТОВ «ЮВВІС», ТОВ НВК «Екофарм».
З часу внесення змін в законодавстві щодо порядку зарахування акцизного податку до бюджетів місцевого самоврядування спостерігається тенденція постійного зменшення обсягу надходжень акцизного податку до сільського бюджету.
Окрім того, отримано субвенцій:
освітня субвенція з державного бюджету – 15 млн 745 тис 200 грн;
медична субвенція з державного бюджету – 1 млн 345 тис 500 грн;
дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 917 тис 296 грн;
субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок року – 389 тис 446 грн.
Джерелом наповнення спеціального фонду без урахування трансфертів є:
екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення – 9 тис 447 грн;
кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення – 4 тис 117 грн;
плата за оренду майна бюджетних установ – 1 тис 851 грн.
Протягом звітного року постійно проводився аналіз стану виконання доходів бюджету, контроль за видатками бюджету, своєчасно та в межах затвердженого кошторису проводилося фінансування відповідно до затвердженого плану асигнувань.
ВИДАТКИ
Обсяг видатків з урахуванням цільових субвенцій за 8 місяців 2020 року склав 37 млн 825 тис 868 грн., з них спрямовано на утримання установ і закладів:
Органи управління – 7018,3 тис грн – 18,5%
Середня освіта - 22958,3 тис грн – 60,7%
КУ «Центр надання соціальних послуг» - 1192,2 тис грн - 3,2 %
Субвенція на утримання закладів охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 1345,5 тис грн – 3,6%
Культура – 924,5 тис грн – 2,4%
Організація благоустрою населених пунктів – 1301,4 тис грн – 3,4%
Утримання автомобільних доріг – 319,0 тис грн – 0,8%
Субвенція з місцевого бюджету на утримання об’єктів спільного користування- 972,3 тис грн – 2,5%
Інші витрати на виконання цільових програм – 1763,9 тис грн – 4,7%.
Як бачимо, значну частину коштів сільського бюджету спрямовується на утримання закладів освіти.
Ось перелік витрат, загальна сума яких складає 7089,8 тис.грн які проводились в 2020 році в кожному населеному пункті громади та були спрямовані на утримання закладів освіти:
Бачманівка – спрямовано 104,5 тис.грн.,
з них:
реконструкція вуличного освітлення – 90,1
на придбання кущорізу – 13,9 тис.грн.,
матеріали для благоустрою – 0,5 тис.грн.;
Волиця - спрямовано - 4,2 тис.грн.,
з них:
придбання мотокоси з запчастинами – 4,2 тис.грн.,
Губельці – спрямовано - 378,7 тис.грн.
з них:
губелецьке НВК (капітальний, поточний ремонти, комп’ютерне обладнання, меблі, енергоносії, інші матеріали) – 197,2 тис.грн.,
вуличне освітлення – 1,5 тис.грн.,
огорожа кладовища – 176,8 тис.грн.,
придбання мотокоси – 3,1;
Іванівка - спрямовано 110,8 тис.грн.,
з них:
Іванівський НВК (енергоносії, комп’ютерне обладнання, меблі, підвіз учнів, запчастини та матеріали) – 109,8 тис.грн.,
матеріали для благоустрою – 1,0 тис.грн.;
Жуків – спрямовано 289,1 тис.грн.,
з них:
Жуківський НВК (енергоносії, компютерне обладнання, паливно-мастильні матеріали, підвіз учнів,меблі, інші матеріали) - 254,0 тис.грн.,
ремонт вулиці до кладовища – 28,6 тис.грн.,
вуличне освітлення – 2,4 тис.грн.,
електролічильник, запчастини до мотокоси – 3,3 тис.грн.,
матеріали для благоустрою – 0,8 тис.грн.;
Марачівка – спрямовано 3,6 тис.грн.
з них:
вуличне освітлення – 2,9 тис.грн.,
матеріали для благоустрою - 0,7 тис.грн.;
Миньківці – спрямовано 242,7 тис.грн.,
з них:
Миньковецький НВК(проектно-кошторисна документація на капремонт приміщення з облаштуванням санвузлів, енергоносії, інвентар, матеріали для ремонту, паливно-мастильні матеріали, меблі, компютерне обладнання) – 206,5 тис.грн.,
ремонт тумб біля монументу – 18,3 тис.грн.,
пам’ятні гранітні таблички – 13,0 тис.грн.,
вуличне освітлення – 3,1 тис.грн.,
матеріали для благоустрою, запчастини до мотокоси – 1,8 тис.грн.;
Шевченко – спрямовано 1,1 тис.грн.,
з них:
на вуличне освітлення – 1,1 тис.грн.;
Ногачівка – спрямовано 203,7 тис.грн.,
з них:
огорожа та благоустрій кладовища – 202,0 тис.грн.,
вуличне освітлення – 1,7 тис.грн.;
Улашанівка – спрямовано 3649,1 тис.грн,
з них:
Улашанівський НВК (будівництво спортмайданчика, ремонт харчоблоку, ремонт класів,ремонт дитсадка, енергоносії, інші матеріали, придбання автобусу за рахунок обласного бюджету) – 2777,4 тис.грн.,
поточний ремонт вулиць Шевченка, Незалежності, Іванова,Дружби, І.Франка, Б.Хмельницького – 237,1 тис.грн.,
капітальний ремонт вулиці Незалежності – 462,9 тис.грн.,
проектно-кошторисна документація на капремонт вулиці Незалежності та благоустрій площі – 165,5 тис.грн.,
вуличне освітлення – 4,3 тис.грн.,
матеріали для благоустрою – 1,9 тис.грн.;
Перемишель – спрямовано 124,4 тис.грн.,
з них:
Перемишельський НВК(енергоносії, меблі, інвентар, комп’ютерне обладнання, підвіз учів, матеріали для поточного ремонту, насос) – 119,6 тис.грн.,
вуличне освітлення – 4,8 тис.грн.;
Вачів – спрямовано 1,1 тис.грн.,
з них:
матеріали для благоустрою – 1,1 тис.грн.;
Хоровець – спрямовано 108,3 тис.грн.,
з них:
Хоровецький НВК(комп’ютерне обладнання, меблі, паливно-мастильні матеріали, підвіз учнів, енергоносії, матеріали для ремонту) – 101,9 тис.грн.,
вуличне освітлення – 3,6 тис.грн.,
ремонт електромереж адмінбудинку – 2,8 тис.грн.;
Пашуки – спрямовано 2,7 тис.грн.,
з них:
матеріали для благоустрою – 2,0 тис.грн.,
вуличне освітлення – 0,7 тис.грн.;
Гута – спрямовано 127,4 тис.грн.,
з них:
вуличне освітлення – 48,5 тис.грн.,
встановлення монументу – 46,0 тис.грн.,
ремонт тумб біля монументу – 19,9 тис.грн.,
пам’ятні гранітні таблички – 13,0 тис.грн.;
Цвітоха – спрямовано 1054,8 тис.грн.,
з них:
Цвітоське НВО (поточний ремонт, матеріали, комп’ютерне обладнання,меблі, енергоносії, електротовари) - 702,7 тис.грн.,
будівництво спортзалу – 334,5 тис.грн.,
ліквідація сміттєзвалища – 12,5 тис.грн.,
вуличне освітлення – 3,6 тис грн.,
запчастини, мастило до мотокоси,матеріали для благоустрою – 1,5 тис.грн.;
Кам’янка – спрямовано 677,0 тис.грн.
з них:
огорожа кладовища – 103,9 тис.грн.,
ремонт сільського клубу – 556,5 тис.грн.,
ліквідація сміттєзвалища – 12,5 тис.грн.,
вуличне освітлення – 4,1 тис.грн.;
Ташки – спрямовано 6,6 тис.грн.,
з них:
вуличне освітлення – 6,4 тис.грн.,
матеріали для благоустрою – 0,2 тис.грн.
МЕЦЕНАЦТВО
Меценатство – форма благодійності, що здійснюється добровільно, безкорисливо та усвідомлено фізичними або юридичними особами приватного права, що виражається через особисту або майнову допомогу, ґрунтується на принципах законності, гуманності, рівності та здійснюється у сферах освіти, культури та мистецтва, охорони культурної спадщини, науки та наукових досліджень.
Не стоять осторонь освітянських проблем громади як наші місцеві меценати так і політичні сили в особі їх засновників. За час існування Улашанівської ОТГ надано допомоги:
Олександр Герега, співзасновник мережі «Епіцентр К» та регіональної політичної партії «За конкретні справи» надав благодійну допомогу будівельними матеріалами на суму більше 2 млн грн, а саме:
Цвітоському ліцею для проведення поточного ремонту в коридорі та класних кімнатах;
Жуківській гімназії для поточного ремонту їдальні, поточного ремонту церкви;
Губелецькій гімназії для проведення капітального ремонту;
Ногачівському сільському клубу надано вікна та батареї опалення;
ФАПам громади для косметичних ремонтів;
Андрій Теслюк встановив ігровий майданчик та тренажери на території Улашанівської школи на суму 380,0 тис.грн., на відновлення свердловини для води в Губелецькій гімназії -15 тис.грн., для відновлення скважини для вопостачання Перемишельської гімназії – 20 тис.грн.;
Василь Комар придбав баскетбольні щити на суму 17,0 тис.грн., та забезпечив мучкою в кількості 30 тонн для облаштування спортивного поля;
Станіслав Сорочинський придбав шкільний інвентар в Губелецьку гімназію вартістю 6,0 тис грн;
Ольга Мирончук придбала магнітну дошку в Губелецький ліцей вартістю 2,2 тис грн;
Олександр Савчук також долучився до забезпечення мучкою для спортивного поля Улашанівської гімназії;
Леонід Поліщук подарував Миньковецькому ліцею комп’ютерну техніку вартістю 11,0 тис грн;
Руслан Пилипчук– 4,0 тис грн, Олексій Гончарук - 2,5 тис.грн. для потреб Улашанівського ліцею;
Олександр Киричок, Андрій Шпаченко надали пиломатеріали для ремонту покрівлі господарського приміщення Миньковецького ліцею;
Олег Демков, випускник Цвітоського ліцею, на розвиток свого закладу – 0,5 тис. грн.
ТОРГІВЛЯ
Станом на 01 липня 2020 року на території Улашанівської сільської ради здійснюють торгівлю товарами різного типу 32 торгові точки та 6 закладів громадського харчування (каф-3,ресторан -1,буфет 2).
В основному у сфері торгівлі здійснюють свою підприємницьку діяльність на території громади фізичні особи-підприємці.
Відповідно до делегованих повноважень у сфері торгівлі Улашанівська сільська рада погоджує зручні для громадян режими роботи торгових закладів та виконує функції контролю за дотриманням власниками та орендарями закладів торгівлі правил благоустрою та утримання територій у населених пунктах, в тому числі: обкошувати та видаляти бур’яни, прибирати сміття та опале листя, а взимку - розчищати прилеглу територію та проводити протиожеледні заходи.
ОСВІТА
З метою забезпечення якісних освітніх послуг Улашанівською сільською радою проведено оптимізацію мережі закладів освіти відповідно до сучасних вимог. На початок 2020/2021 навчального року на території сільської ради функціонує 6 закладів загальної середньої освіти (Губелецька гімназія, Перемишельська гімназія, Миньковецький ліцей, Улашанівський ліцей імені Володимира Марковського, Хоровецький ліцей, Цвітоський ліцей) і 2 філії (Жуківська та Іванівська Улашанівського ліцею імені Володимира Марковського).
Усі заклади та їх філії мають структурні підрозділи – заклади дошкільної освіти. У 77 класах навчається 874 учні. Цьогоріч у перший клас зараховано 99 учнів – на 24 особи більше у порівнянні із минулим роком, що позитивно вплинуло на загальну кількість учнів. Дошкільні підрозділи відвідує 189 дітей.
У громаді триває робота з модернізації закладів загальної середньої освіти у рамках розбудови Нової української школи. Фінансування початкової школи здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.
Але, окрім коштів освітньої субвенції, залучаються кошти місцевого бюджету на засадах співфінансування, а саме:
Закуплено меблі (91 парту та стільці для першокласників) у всі заклади освіти на загальну суму – 113,75 тис. грн. (кошти державного бюджету 102,375 тис. грн + кошти місцевого бюджету 11,375 тис. грн). Засоби навчання та обладнання (крім комп’ютерного) на суму 53,4 тис. грн. (кошти державного бюджету 42,7 тис. грн. + кошти місцевого бюджету 10,7 тис. грн.).
Придбано 16 одиниць комп’ютерної техніки, а саме: 8 персональних компютерів/ноутбуків, 8 принтерів на суму - 194,7 тис. грн. (175,2 тис. грн. - з державного бюджету, 19,5 тис.грн. – з місцевого бюджету).
Оголошено спрощену процедуру на закупівлю восьми телевізорів SMART-TV, які планується придбати до 01 жовтня 2020 року за кошти Улашанівської сільської ради в сумі 120,0 тис. грн.
У закладах освіти громади освітній простір навчальних кабінетів початкової ланки відповідає вимогам Нової української школи.
Організовано роботу їдалень, які стовідсотково забезпечують гарячим харчуванням вихованців закладів дошкільної освіти та учнів. Середня вартість харчування однієї дитини дошкільного віку становить 15 грн., з яких 46,7% - місцевий бюджет, 53,3% – батьківська плата (7,00 грн. і 8,00 грн.). Харчування дітей з багатодітних сімей – 80% місцевий бюджет, 20% - батьківська плата (11,00 грн. і 4,00 грн.). Вартість харчування учнів 1-4 класів складає 9 грн. (66,7% - місцевий бюджет, 33,3% - батьківська плата 6,00 грн. і 3,00 грн.). Учні 5-11 класів, діти не пільгових категорій, отримують послуги з харчування за рахунок благодійних внесків.
Одним із найважливіших питань соціального захисту у закладах освіти є організація харчування дітей пільгових категорій. За рішенням сесії сільської ради, від плати за харчування в закладах дошкільної освіти, ліцеях та гімназіях стовідсотково звільнено дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з інвалідністю, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей, чиї батьки є учасниками АТО, ООС.
У 2020 заплановано 481,9 тис. грн. з місцевого бюджету на харчування школярів.
Виконання натуральних норм харчування становить 97,3%.
Для забезпечення права дітей на отримання дошкільної та повної загальної середньої освіти організований підвіз дітей дошкільного віку та учнів, які проживають за межею пішохідної доступності, шкільними автобусами до місця навчання та у зворотному напрямку.
На території громади є 7 шкільних автобусів, перед початком 2020/2021 навчального року придбаний шкільний автобус для Улашанівського ліцею імені Володимира Марковського (співфінансування з Улашанівської сільської ради на суму 550,0 тис. грн.).
Улашанівською сільською радою здійснюється значна робота щодо забезпечення освітнього процесу в 2020/2021 навчальному році в закладах освіти громади. Здійснено підготовку класів, кабінетів, приміщень, облаштування територій. Проведено поточні ремонти на суму 709,9 тис. грн., зокрема закуплено матеріали для ремонтів на суму 226,2 тис. грн.
На поточний ремонт закладу дошкільної освіти Улашанівського ліцею імені Володимира Марковського витрачено 197,0 тис. грн., на капітальний ремонт приміщень харчоблоку – 268,3 тис. грн., на закупівлю обладнання (мийки, столи, сушки) – 49,9 тис. грн.
Поточний ремонт ігрової кімнати закладу дошкільної освіти Цвітоського ліцею коштує 97,3 тис. грн., бібліотеки – 174,3 тис. грн., класу – 15,1 тис. грн.
Проводяться роботи з капітального ремонту Губелецької гімназії (утеплення зовнішніх стін) вартістю 99,9 тис. грн.
Виготовлена проектно-кошторисна документація з влаштування санвузлів будівлі Миньковецького ліцею – 55.0 тис. грн.
Продовжується започатковане будівництво спортзалу Цвітоського ліцею з улаштуванням протирадіаційного укриття. Вже використано 3814,7 тис. грн. (кошти державного бюджету – 3200,0 тис. грн, кошти місцевого бюджету – 614,7 тис. грн.). До завершення 2020 року планується освоїти ще 7536,3 тис. грн. (кошти державного бюджету – 6991,0 тис. грн., кошти Улашанівської сільської ради – 545,3 тис. грн.).
Ведеться нове будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям Улашанівського ліцею імені Володимира Марковського (1010,9 тис. грн.).
З метою надання якісних освітніх послуг у заклади освіти закуплено наочність для кабінетів природничих дисциплін на суму 45,0 тис. грн., меблі в шкільну бібліотеку Цвітоського ліцею (стелажі книжкові, лавки, куточки – 73,7 тис. грн.), токарний верстат для робіт з деревом – в Улашанівський ліцей імені Володимира Марковського (9,0 тис. грн.).
У цей заклад за кошти освітньої субвенції закуплено два навчальних кабінети – кабінет фізики вартістю 199,9 тис. грн., кабінет хімії вартістю 146,1 тис. грн. та меблі для кабінету хімії на суму 47,0 тис. грн.
Для забезпечення комфорту дітям у заклади дошкільної освіти Миньковецького ліцею та Перемишельської гімназії придбано доріжки на суму 8,8 тис. грн.; Цвітоського ліцею та Улашанівського ліцею імені Володимира Марковського – два пилосмоки і праску на суму 8,0 тис. грн.
З метою належної підготовки до опалювального сезону та організації безпечного функціонування закладів освіти проведено технічне обслуговування вогнегасників (162 шт. на суму 10,8 тис. грн.). Евакуаційні виходи у закладах освіти громади знаходяться в належному стані, не захаращені та мають вільний доступ, оновлені схеми евакуації.
В зв'язку із запровадженням карантину та посилених протиепідемічних заходів на території України із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», у закладах освіти проводяться протиепідемічні заходи. Придбано засоби індивідуального захисту (захисні маски багаторазового використання), закуплено 20 інфрачервоних термометрів на суму 29,9 тис. грн., рідке мило (120 л – 4,0 тис. грн), антисептики для рук (51л – 10,5 тис.грн.), засоби для дезінфекції приміщень, поверхонь, шкільних автобусів - 23 кг на суму 4,7 тис. грн.
ФІЗКУЛЬТУРА І СПОРТ
Навики спортивної майстерності учні здобувають у Дитячо-юнацькій спортивній школі, відділення якої функціонують на базі Жуківської філії Улашанівського ліцею імені Володимира Марковського, Перемишельської гімназії, Хоровецького ліцею. У дитячо-юнацькій спортивній школі діють відділення боксу, волейболу та футболу. В 9-ти групах займається 106 учнів, з якими працюють чотири тренери-викладачі.
У всіх закладах загальної середньої освіти Улашанівської сільської ради з 07 по 30 вересня 2020 року проводяться фізкультурно-спортивні заходи згідно з Положенням про проведення Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня в області.
Активно працює дитячо-юнацька спортивна школа Улашанівської громади. Протягом січня-лютого цього року юнаки та дівчата вибороли призові місця на змаганнях:
Чемпіонат Хмельницької області з боксу серед юніорів 2004-2005 р.н. та юнаків 2006-2007 р.н - одне перше місце, три третіх місця;
Чемпіонат Рівненської області з боксу серед дівчат 2003-2005р.н. та 2006-2007 р.н. – одне перше місце, чотири других місця;
Чемпіонат України з боксу серед юнаків 2006-2007 р.н. – одне друге місце.
У новому 2020-2021 навчальному році гурткова робота в Будинку дитячої та юнацької творчості Улашанівської сільської ради буде проводитись на базі Миньковецького ліцею, Улашанівського ліцею імені Володимира Марковського, Цвітоського ліцею.
Будинку дитячої творчості вихованці розвивають хореографічні, вокальні, артистичні здібності, навчаються самостійно виготовляти сувеніри, займаються ткацтвом. В 9-ти гуртках займається 145 вихованців, з якими працюють п’ять керівників гуртків.
До роботи в гуртках залучаються діти, які перебувають на внутрішньо шкільному обліку, діти із багатодітних та малозабезпечених сімей, діти-сироти та інваліди.
Педагогічні працівники позашкільного закладу дають змогу відкритися кожній творчій особистості, духовно збагатитися, повірити у себе, активно діяти, творити, працювати ,працею створюють максимально сприятливі умови для реалізації спортивних можливостей бажаючих.
Побудовано новий спортивний майданчик з штучним покриттям та на території Улашанівської гімназії.
Для бажаючих займатись волейболом та баскетболом будуть облаштовані також спеціальні спортивні площадки.
Сподіваємося, що стадіон стане справжнім центром для розвитку фізичної культури і спорту у центральній садибі громади
КУЛЬТУРА
Мережа закладів культури Улашанівської сільської ради складається з 18 закладів культури клубного типу, з них: 4 сільських будинки культури та 14 сільських клубів, діяльність яких забезпечує 17 працівників, з них: 15 творчих та 2 технічних працівника, а також Комунальний заклад «Публічна бібліотека Улашанівської сільської ради» та 13 бібліотек-філій, в яких послуги населенню надає 13 бібліотечних працівників.
Діяльність закладів культури у 2020 році була спрямована на виконання державних соціальних програм, пошук та розробку інноваційних форм організації культурно-дозвіллєвої діяльності, вивчення дозвіллєвих потреб різних вікових груп категорій населення та втілення їх в культурно-дозвіллєву діяльність, популяризацію національних культурних традицій, звичаїв та обрядів, розвиток творчості дітей та молоді, організацію змістовного дозвілля населення громади, збереження культурної та археологічної спадщини.
Проте, в умовах карантину, заходи, заплановані на реалізацію вищевказаних завдань було перенесено в онлайн режим та частково відмінено.
Однак, слід відмітити масові заходи, які відбулися в громаді, а саме: святкові заходи з циклу новорічно-різдвяних свят, які відбулися у всіх закладах культури клубного типу, свято Водохреща, с.Улашанівка, народне свято «Улашаівська масляна», с.Миньківці, молодіжні вечори відпочинку з нагоди Дня Святого Валентина, концерти з нагоди Міжнародного жіночого дня, мітинги та покладання квітів до пам’ятників та місць поховання воїнів-односельчан, загиблих у Другій світовій війні. Працівники закладів культури взяли участь у Всеукраїнській акції «Одягни вишиванку» до Дня вишиванки, записали відеопривітання з нагоди Дня Конституції України, підготували та провели заходи з нагоди Дня прапора та Дня Незалежності України, взяли участь у Патріотичному велопробігу, вшанували пам’ять загиблих за незалежність України у зоні АТО покладанням квітів до пам’ятників Володимиру Марковському, Володимиру Ознамцю та герою Небесної Сотні Володимиру Чаплінському.
Для забезпечення умов всебічного розвитку особистості, реалізації творчих ініціатив населення громади в закладах культури функціонує 39 творчих гуртків різного спрямування: вокальні, драматичні, декоративно-прикладного мистецтва, клуби за інтересами, якими охоплено 345 осіб, з них дитячих гуртків – 26. В умовах карантину творчі угрупування працювали як індивідуально, так і дистанційно.
Бібліотечні заклади громади працювали згідно з планами роботи, затвердженими на 2020 рік. Протягом 9 місяців в бібліотеках було оформлено книжкові, інформаційно-документальні виставки з нагоди державних свят, визначних подій в історії України, Дня народження видатних діячів та особистостей України, регіону, односельців. Бібліотечними працівниками також було створено ряд відеопрезентацій та відеопривітань з нагоди державних свят.
ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИН
Чи не найважливішим фактором, що стимулює залучення інвестицій є відкритість та прозорість влади в проведенні дозвільних процедур у земельній сфері та управлінні комунальним майном.
Хочу зауважити, що Улашанівська сільська рада запроваджує практику продажу земельних ділянок та прав на них на відкритих земельних торгах.
Ви зможете безпосередньо, у відкритому доступі ознайомлюватися з результатами вже проведених торгів на офіційному сайті Держгеокадастру.
Робота в цьому напрямку триває постійно. На виконання Програми розвитку земельних відносин на території Улашанівської сільської ради на 2020-2023 роки, яка затверджена рішенням сесії Улашанівської сільської ради 24.04.2020 № 2-17/2020 прийнято рішення щодо розробки ще двох проектів відведення земельних ділянок під розширення кладовища с.Жуків розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства служби автомобільних доріг.
За цей період затверджено 39 проектів землеустрою на відведення земельних ділянок в оренду для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії АТ «Хмельницькобленерго».
Затверджена документація із землеустрою та передано в оренду земельні ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (невитребувані земельні частки (паї)):
для ТОВ «Горинь Агро» загальною площею 15,5422 га, що розташовані за межами с. Ногачівка;
для ТОВ «Акріс Агро Груп» загальною площею 25,7855 га, що розташовані за межами сіл Хоровець, Пашуки, Гута;
для СГК «Улашанівський» загальною площею 26,0962 га, що розташовані за межами с. Улашанівка;
для ТОВ "Вачівське" загальною площею 6,0663 га, що розташовані за межами с. Вачів.
Затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду АТОВ «ВЕЛЕС» для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами, розташованої в у с. Ташки, площею 0,52 га.
Затверджені проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок для створення чотирьох громадських пасовищ на території бувшої Хоровецької сільської ради. Надано ще 10 дозволів на розробку проектів відведення для створення громадських пасовищ за межами сіл Улашанівської сільської ради.
Затверджені технічні документації з нормативної грошової оцінки земель в межах сіл Хоровець, Гута, Пашуки.
Протягом звітного періоду отримано і опрацьовано 1916 заяв громадян щодо надання дозволу на розробку чи затвердження землевпорядної документації. Надано 700 дозволів громадянам на розробку землевпорядної документації для приватизації земельних ділянок. Передано 474 ділянки в приватну власність громадян в межах норм безоплатної приватизації землі. За заявами громадян було припинено право користування 67 земельними ділянками для ведення особистого селянського господарства. Було видано 486 відмов на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Були виділені ділянки для ведення особистого селянського господарства площею по 2,00 га для 36 учасників бойових дій.
Було здійснено три виїзди за зверненнями громадян щодо встановлення межі між сусідніми ділянками. На розгляді знаходиться ще дві заяви з даного питання.
Розглянуто дев’ять скарг пасічників із сіл Миньківці та Шевченко. Проведена робота в складі постійно діючої комісії з встановлення фактів та причини загибелі бджіл.
Опрацьовано 11 запитів Ткаченко Л.М. с.Миньківці.
АРХІТЕКТУРА І МІСТОБУДУВАННЯ
На виконання Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації на підвідомчій території Улашанівської сільської ради на 2020 -2023 роки розробляються генеральні плани на такі населені пункти, як Губельці, Цвітоха, Ташки, Романіни, Кам`янка, Іванівка, Перемишель.
Розроблені та затверджені генеральні плани на населені пункти с.Улашанівка та с.Вачів.
Уповноваженим органом містобудування та архітектури Улашанівської ОТГ за 9 місяців поточного року видано будівельні паспорти на забудову земельної ділянки - 13 шт; паспорти прив`язки тимчасових споруд – 1 шт; висновки про погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок – 60 шт; містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкту будівництва:
1)Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу вул.Центральна, Лебедівка в с.Миньківці, Славутського району, Хмельницької області;
2)Реконструкція нежитлової будівлі (магазину) під житловий будинок по вул. Незалежності, 86 в с.Цвітоха, Славутського району, Хмельницької області.
Розроблена та затверджена проектно-кошторисна документація на такі об`єкти:
Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Іванівського будинку культури по вул.В.Котика,1 в с.Іванівка, Славутського району, Хмельницької області;
Капітальний ремонт частини будівлі клубу Улашанівської сільської ради в с.Губельці Славутського району Хмельницької області (заміна покрівлі, вікон,загальнобудівельні роботи);
Капітальний ремонт Пермишельської гімназії (з облаштуванням приміщень їдальні) Улашанівської сільської ради Славутського району Хмельницької області;
Реконструкція сільського клубу по вул.Чкалова, 30 в с.Шевченка Славутського району Хмельницької області;
Капітальний ремонт Хоровецького навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад в с.Хоровець Славутського району Хмельницької області;
Капітальний ремонт «Благоустрій площі біля Центру надання соціально-культурних та адміністративних послуг по вул.Перемоги, 1 в с.Улашанівка Славутського району Хмельницької області;
Капітальний ремонт «Центру надання соціально-культурних та адміністративних послуг» по вул.Перемоги, 1 в с.Улашанівка Славутського району Хмельницької області;
Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу вул.Цетральна, Лебедівка с.Миньківці Славутського району Хмельницької області;
Капітальний ремонт фасаду Миньковецького будинку культури по вул.Центральна, 95 в с.Миньківці Славутського району Хмельницької області;
За звітний період здійснено виїздів та складено актів обстежень в населених пунктах:
с.Цвітоха обстеження земельної ділянки;
с.Миньківці обстеження технічного стану житлового будинку;
с.Романіни обстеження технічного стану житлового будинку;
с.Губельці обстеження технічного стану житлового будинку;
с.Улашанівка обстеження технічного стану житлового будинку;
с.Пашуки обстеження технічного стану Пашуківського сільського клубу;
У 2020 році розроблено та затверджено ще ряд Програм:
Програма благоустрою населених пунктів Улашанівської сільської ради на 2020 рік;
Програма розвитку автомобільних доріг загального користування місцевого значення на 2020 рік;
Програма розвитку автомобільних догі комунальної власності на 2020 рік;
Програма поводження із твердими побутовими відходами на підвідомчій території Улашанівської сільської ради на 2020-2023 роки; (підписано договір про співробітництво територіальних громад у формі реалізації спільного проекту будівництва сміттєсортувального комплексу з ТПВ).
ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ
З метою вжиття заходів щодо запобігання виникненню та своєчасного реагування на надзвичайні ситуації природного або техногенного характеру на території населених пунктів Улашанівської сільської ради рішенням виконавчого комітету Улашанівської сільської ради від 23 жовтня 2019 року утворено постійно діючу комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій сільської ради. Комісія утворена у складі 9 членів, очолює комісію сільський голова. Свою діяльність комісія проводить відповідно до затвердженого положення, члени комісії – відповідно до затверджених функціональних обов’язків.
З початку поточного року було проведено 13 засідань комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Улашанівської сільської ради (чергові засідання проведено 24 лютого та 05 червня, позачергові засідання – 16 та 24 березня, 16, 22, 27, 28 квітня, 26 травня, 15 червня, 04, 10, 21 серпня).
Всього розглянуто 18 питань. На планових засіданнях комісії розглядалися питання забезпечення безпеки життєдіяльності населення сільської ради, забезпечення пожежної та техногенної безпеки, а саме: «Про забезпечення безпечного пропуску льодоходу, весняної повені та дощових паводків на території сільської ради», «Про визначення місць масового відпочинку людей на водних об’єктах сільської ради», «Про заходи з попередження виникнення пожеж в природних екосистемах на території сільської ради», «Про заходи щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах сільської ради», «Про стан організації та роботу консультаційних пунктів при старостатах сільської ради», інші.
На позачергових засіданнях розглядалися питання щодо вжиття заходів з запобігання поширенню на території сільської ради коронавірусної інфекції COVID -19, відміни проведення святкових заходів з нагоди Дня Незалежності, організації роботи закладів харчування, тощо в умовах дії карантинних обмежень пов’язаних з запобіганням поширенню коронавірусної інфекції.
Рішення комісії доводяться до відома виконавців, встановлено контроль за станом їх виконання та своєчасного надання звітів про хід їх виконання.
Також Улашанівською сільською радою вживаються заходи щодо належного фінансування профільних програм цивільного захисту. Особлива увага приділяється поповненню місцевого матеріального резерву. З початку року було закуплено та використано понад 1000 літрів пального, в т.ч. на довезення медичних працівників та проведення заходів з дезінфекції населених пунктів громади. Було проведено закупівлю захисних одноразових костюмів (51 шт.), придбано понад 20 літрів розчинів для дезінфекції, інше.
Також протягом звітного періоду приймалися розпорядження сільського голови щодо забезпечення нормальних умов життєдіяльності громади в умовах дії карантинних обмежень.
ПИТАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
На виконання Комплексної програми соціального захисту населення Улашанівської сільської ради на 2019-2021 роки та Положення про надання матеріальної допомоги громадянам з сільського бюджету 145 громадянам надано матеріальну допомогу на загальну суму 134,4 тис.грн.
Всього на квартирній черзі при виконавчому комітеті Улашанівської сільської ради перебуває 24 особи, з них: 1 особа – загальної черги; 23 особи – позачергової, з них:
діти сироти - 11 осіб,
учасники ліквідації пожежі на ЧАЕС -1 особа,
учасники АТО – 3 особи,
діти, позбавлені батьківського піклквання – 8.
В 2020 році четверо осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебували на обліку за рахунок отриманої компенсації з Державного бюджету придбали житло загального сумою 1 млн 414 тис 096 грн.
Рішенням сесії Улашанівської сільської ради від 17.12.2019 № 11-12/2019 прийнято безоплатно з спільної власності територіальних громад в комунальну власність Улашанівської сільської ради все рухоме і нерухоме майно КУ «Славутський районний центр надання соціальних послуг», змінено назву «Славутський районний центр надання соціальних послуг» на нову назву комунальна установа «Центр надання соціальних послуг Улашанівської сільської ради». Затверджено положення та структура комунальної установи.
Центр надання соціальних послуг утворено для здійснення соціального обслуговування та для надання соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги за місцем проживання.
Центр розміщений в соціально-побутовому комплексі у с. Миньківці, вул. Центральна, 89, який належить до власності Улашанівської сільської ради.
В комунальній установі «Центр надання соціальних послуг Улашанівської сільської ради» працюють відділення:
відділення соціальної допомоги вдома;
відділення організації надання адресної допомоги та соціальної адаптації;
Протягом 2020 року виявлено 526 особи, а фактично обслужено 255 осіб, які потребували надання соціальних послуг. На постійній основі обслуговується 241 особа, з них за плату 129 осіб, один соціальний робітник в середньому обслуговує 17 чоловік.
Від надання якісних соціальних послуг за плату центром було отримано 29,7 тис. грн.
При відділенні організації надання адресної допомоги та соціальної адаптації діє соціально-побутовий комплекс в с. Миньківці, де надаються банно - пральні послуги. У зв’язку із гострою респіраторною короновірусною інфекцією СОVID – 19 та встановленням карантинних обмежувальних заходів, відвідування та надання банно – пральних послуг було призупинено.
В Центрі працює пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації для громадян, які не мають групи інвалідності, але згідно заключення лікарів потребують тих чи інших засобів реабілітації (обслужено 4 особи).
Для покращення добробуту громадян, які обслуговуються центром додатково залучається благодійна допомога у вигляді продуктів харчування, промислових товарів, засобів реабілітації, коштів.
Протягом першого півріччя у період карантину в зв’язку із короновірусною інфекцією СОVID – 19, спільно із Національною мережею продуктових магазинів АТБ, працівниками центру було надано допомогу у забезпеченні продуктовими пакетами найбільш вразливих верств населення (71 особа).
Отримано від благодійного фонду «Зміцнення громад» одяг бувший у використанні на суму 5638грн..
Для працівників центру проводяться семінар - наради на яких підводяться підсумки роботи, ставляться завдання, проводяться навчання з правової освіти, охорони праці та техніки безпеки, тощо.
Центр співпрацює з територіальними органами охорони здоров'я. Протягом року проведено профілактичний медичний огляд всіх працівників, згідно затвердженого графіка підопічні центру проходять флюрографічне обстеження.
ПРОЗОРІСТЬ ТА ВІДКРИТІСТЬ
Робота виконавчого комітету є абсолютно прозорою. Всі матеріали при підготовці до пленарних засідань, засідань виконавчого комітету, регуляторні акти, інші інформаційні матеріали попередньо розміщуються на офіційному вебсайті Улашанівської громади. Висвітлення діяльності здійснюється друкованих міськрайонних засобах масової інформації. За дев’ять місяців цього року забезпечено висвітлення друкованим матеріалом на суму 50,6 тис.грн.
Підводячи підсумок, хочу зазначити, що за цей рік були різні ситуації в нашій роботі і ми вдячні всім, хто був із нами і, критикуючи конструктивно, розумів та прагнув підтримати. Сподіваюсь, що кожен із нас виніс свій урок за цей рік роботи і життя. Але ми повинні бути свідомі в тому, що той, хто прагне кращого та змін, не зможе повністю уникнути помилок та працювати ідеально. І не взираючи на те, що попереду нас чекають вибори, ми маємо ще багато планів і завдань, і сподіваюся – можливостей. Нам необхідно консолідувати зусилля всіх нас на вирішення проблем та розвиток Улашанівської сільської громади, незалежно від наших посад. Адже ми – жителі нашої громади, адже ми - громадяни України. Слава Україні!
Сільський голова Микола ГИЗИМЧУК