ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЛАШАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Сьогодні, 26 серпня, відбулося засідання виконавчого комітету Улашанівської сільської ради під головуванням сільського голови Миколи Гизимчука.
У ході проведення засідання присутні розглянули низку важливих питань.
Зокрема, начальник фінансово-економічного відділу виконавчого комітету – Валентина Кухарчук проінформувала про виконання сільського бюджету за І півріччя 2020 року.
Начальник реєстраційного відділу виконавчого комітету – Олег Коробчук доніс інформацію про схвалення проєкту рішення сільської ради «Про Програму розвитку системи надання адміністративних послуг на території Улашанівської ОТГ на 2020-2022 роки».
Із інформацією щодо присвоєння поштових адрес адміністративним та житловим будівлям, надання дозволів на зрізування аварійних дерев, а також про зміну місцезнаходження (адреси приміщення) дільничної виборчої комісії виборчої дільниці №680824 села Бачманівка виступив начальник відділу архітектури та землеустрою – Іван Дзюба.
Також секретар Улашанівської сільської ради Лариса Мазур поінформувала присутніх щодо взяття/зняття з квартирного обліку мешканців громади.
З усіх питань порядку денного прийнято відповідні рішення.
Після завершення засідання виконкому свою роботу розпочала постійна комісія з питань земельних відносин, природокористування, екології, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам'яток, історичного середовища та благоюстрою.