Відбулося пленарне засідання п’ятдесятої сесії Улашанівської сільської ради
20 травня 2025 року в приміщенні громадської приймальні відбулося засідання п’ятдесятої сесії Улашанівської сільської ради VІІІ скликання під головуванням голови Улашанівської сільської ради Миколи Гизимчука.
Перед сесією відбулось засідання комісії.
У роботі сесії взяли участь 12 з 19 депутатів та сільський голова
На порядок денний сесії було винесено 21 питання та різне:
1. Про виконання Програми покращення надання медичної допомоги вторинного рівня жителям Улашанівської сільської ради на 2023 рік.
2.Про виконання Програми покращення надання медичної допомоги вторинного рівня жителям Улашанівської сільської ради на на 2024 рік.
3.Про Програму покращення надання медичної допомоги вторинного рівня жителям Улашанівської сільської ради на 2025 рік.
Інформував: Кузьмінчук Світлана – медичний директор комунального підприємства "Славутська міська лікарня ім. Ф.М.Михайлова" Славутської міської ради Хмельницької області
4.Про затвердження Стратегії розвитку Улашанівської територіальної громади на 2025-2027 роки та Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку Улашанівської територіальної громади на 2025-2027 роки.
Інформував: Гіжицька Надія - головний спеціаліст фінансового відділу.
5.Про внесення змін до рішення сільської ради від 17.12.2020 №8-1/2020 «Про затвердження структури виконавчих органів, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів».
Інформував: Олінійчук Оксана – керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
6.Про Програму ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій пов’язаних з нещасними випадками з людьми на воді на території Улашанівської сільської ради на 2025 рік.
Інформував: Шевчук Людмила - завідувач сектором з питань цивільного захисту населення
7.Про внесення змін до рішення від 11.07.2024 № 6-38/2024 «Про встановлення місцевих податків і зборів».
8.Про затвердження звіту про виконання бюджету Улашанівської сільської територіальної громади за січень-березень 2025 року.
9. Про внесення змін до бюджету Улашанівської сільської територіальної громади на 2025 рік.
10. Про передачу комунального майна.
11. Про передачу на баланс КП «СЛІП «Ліс» комунального майна Улашанівсько сільської ради.
Інформував: Кухарчук Валентина – начальник фінансового відділу
12. Про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення.
13. Про затвердження документації із землеустрою та посвідчення права комунальної власності за Улашанівською сільською радою.
14. Про затвердження документації із землеустрою та передачу земельних ділянок у власність на території Улашанівської сільської ради (ожб, паї).
15. Про формування переліку земельних ділянок для продажу на земельних торгах у формі аукціону та надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки.
16. Про надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою (ожб, паї).
17. Про надання дозволу ФГ «ЮР-АГРО 2014» на виготовлення документації із землеустрою.
18. Про надання дозволу Левчунець І.М. на виготовлення документації із землеустрою.
Інформував: Гончаренко Ірина – в.о. начальника відділу, головний спеціаліст, інженер-землевпорядник відділу містобудування та архітектури, природних ресурсів і екології, розвитку громади та житлово-комунального господарств
19. Про Правила утримання домашніх та інших тварин на території Улашанівської сільської ради.
20. Про Програму регулювання чисельності безпритульних тварин на території Улашанівської сільської ради на 2025-2027 роки.
Інформував: Хоменко Віктор – головний спеціаліст-державний інспектор з контролю за використанням та охороною земель відділу містобудування та архітектури, природних ресурсів і екології, розвитку громади та житлового-комунального господарства
|
21. Про роботу Комунального підприємства «Спеціалізоване лісогосподарське підприємство «Ліс» за 2024 рік.
Інформував: Козирацький Ігор – директор Комунального підприємства «Спеціалізоване лісогосподарське підприємство «Ліс»
Різне.
Затвердження списку загиблих військовослужбовців для встановлення Алеї пам’яті біля Центру надання соціальнокультурних та адміністративних послуг.
Інформував: Бойчак Дмитро - заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради